Haku
Viitteet 1-7 / 7
Tapahtumien markkinoinnin tavoitettavuus : case Ylivieskan Akustiikka
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kulttuurikeskus Akustiikan markkinoinnin saatavuutta, ja miten riittävää se on ylivieskalaisten ja ulkopaikkakuntalaisten mielestä. Empiirinen tutkimus toteutettiin käytännössä ...
Markkinointisuunnitelman laatiminen ja toteuttaminen personal trainer Sini Muhoselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli ylivieskalainen liikunta-alan yrittäjä Sini Muhonen. Sini perusti toiminimensä vuonna 2019 valmistuttuaan personal traineriksi. Täysipäiväisenä liikunta-alan yrittäjänä Sini aloitti ...
Palveluyrityksen digimarkkinointisuunnitelma : Case: Oiva Hankintapalvelut Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee digitaalista markkinointia. Opinnäytetyön toimeksiantaja on helsinkiläinen Oiva Hankintapalvelut Oy, joka kilpailuttaa muun muassa HoReCa-alan palveluja eri yrityksille. Oiva Hankintapalvelut ...
Ohjeistus messuoppaan laatimiseksi : Messut osana markkinointiviestintää
(2022)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Centria-ammattikorkeakoulun messu- ja tapahtumapalveluille.
Opinnäytetyön aiheena ja tavoitteena oli tarkastella messutapahtumia markkinointiviestinnän keinona sekä koostaa ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case: Station Clothing Box Oy
(2022)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen työ, jonka tarkoituksena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma vaatealan yritykselle. Toimeksiantajana oli Kalajoella ja Ylivieskassa toimiva vaateliike Station Clothing ...
Markkinointisuunnitelma : Case: Exit Oulu
(2023)
Opinnäytetyöni tavoitteena on tehdä markkinointisuunnitelma oululaiselle elämyspalveluita tarjoavalle yritykselle Exit Oulu. Toimeksiantajallani ei ole aiemmin ollut säännöllistä ja suunniteltua markkinointitoimintaa. ...
Markkinointisuunnitelman laatiminen : case Hyvinvointi Eskola
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma Hyvinvointi Eskolalle. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Hyvinvointi Eskolan kanssa. Yrityksellä ei ole ollut aikaisempaa pidempiaikaista markkinointisuunnitelmaa. ...