Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakastyytyväisyystutkimus Weteraanikonepäiville
(2009)
Tein opinnäytetyönäni asiakastyytyväisyystutkimuksen Oulaisissa järjestettäville Weteraanikonepäiville. Tutkimuksen tarkoituksena oli kehittää tapahtumaa entistä paremmaksi. Tavoitteena oli selvittää tapahtuman asiakkaiden ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Kensapuu Oy:lle
(2009)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Kensa-puu Oy:n asiakassuhteiden hallintaan, tuotteisiin sekä yleiseen toimintaan. Tutkimuksen tulosten perusteella Kensapuu Oy voi kehittää edelleen ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : case Kultaseppä O. Niemi Oy
(2009)
Yritysmaailmassa kilpailu asiakkaista on kiivaampaa kuin koskaan ennen. Liioittelematta voidaan todeta, että täyttyneillä markkinoilla asiakas on sekä edellytys yrityksen toiminnalle että yrityksen kantava voima. Yritys ...
Imagotutkimus toiminnan asiakaslähtöiseksi kehittämiseksi : case Työplus
(2009)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on työterveyshuoltopalveluita Kokkolassa ja sen lähiympäristössä tarjoava Työterveyshuolto Työplus. Tutkimuksen kohteena on Työplussan imago asiakasyrityksissä työterveyshuoltoasioista ...
Haapajärven Halpa-Hallin asiakastyytyväisyyden kehittäminen
(2009)
Nykyään yrityksen tunnettuus ja tuotteet eivät riitä takaamaan menestystä kovassa kilpailussa. Yrityksillä tulee tänä päivänä olla jokin ylivoimaista kilpailuetua tuova keino, jonka avulla ne voivat varmistaa menestyksen ...
Parturi-Kampaamo Tyylin asiakastyytyväisyysutkimus
(2009)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkälaisista asiakkaista Parturi-kampaamo Tyylin asiakaskunta koostuu: asiakkaiden ikä, asuinpaikkakunta, mitä parturipalveluita he useimmiten käyttävät sekä kuinka usein he niitä ...