Haku
Viitteet 1-10 / 43
Cyberith Virtualizer -liikealustan hyödyntäminen virtuaalitodellisuudessa
(2019)
Opinnäytetyössä tutustuttiin Cyberith Virtualizer -liikealustan toimintaan ja hyödyntämiseen virtuaali-todellisuudessa. Työn tilaaja halusi lisää tietoa kyseisen laitteen toimintatavasta, sovellusten kehittä-misestä ...
HighRoller Smart -tuotekehitysprojekti
(2020)
Tämän insinöörityön tarkoituksena oli selvittää tuotekehitysprosessin ominaispiirteet ja hyödyntää prosessinomaista työskentelytapaa yrityksen tuotekehitysprojektin toteutuksessa. Tuotekehitys on tärkeässä osassa minkä ...
”Avotyö toisi mukavaa vaihtelua arkeen” : Kehitysvammaisten ajatuksia avotyöstä
(2018)
Opinnäytetyön aiheena on selvittää kehitysvammaisten ajatuksia avotyöstä ja kuinka valmiita kuhmolaiset yritykset ovat työllistämään kehitysvammaisia avotyöhön. Teoreettinen viitekehys kuvaa kehitysvammaisuutta ja ...
Sosiaalisen median vaikutus Kajaanin lukion ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoiden liikuntakäyttäytymiseen
(2019)
Tämä Kainuun Liikunta ry:n toimesta tehtävä tutkielma käsittelee Kajaanin lukion ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoiden sosiaalisen median ja sen liikuntasisällön käyttöä sekä näiden vaikutuksia nuorten liikuntakäyttäytymiseen. ...
Matalapolygonisen eläinhahmon suunnittelu ja toteutus pelimoottorivalmiiksi assetiksi
(2019)
Opinnäytetyön perimäisenä tarkoituksena oli toteuttaa yleishyödyllinen dokumentti matalapolygonisen eläinhahmon suunnittelusta toteutukseen, jota kenen tahansa olisi mahdollista hyödyntää ilman maksulli-sien ohjelmistojen ...
Data warehousen rakentaminen raportoinnin tarpeisiin: case Barona Logistiikkaratkaisut Oy
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käydään läpi data warehousen rakentamisprojektia Barona Logistiikkaratkaisut Oy:lle. Data warehouse rakennetaan erityisesti palvelemaan operatiivisen raportoinnin tarpeita. Logistiikkaratkaisut teki ...
Virtuaali-instrumentin kehitys Unity-pelimoottorilla
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää MIDI-koskettimilla soitettava virtuaali-instrumentti käyttäen pelinkehitykseen yleisimmin käytettyä Unity-pelimoottoria hyödyntäen sen tarjoamia ominaisuuksia.
MIDI on 1980-luvun ...
E-kirjan julkaisukanavien vertailu ja e-kirjan markkinointi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitä e-kirjan julkaisu pitää sisällään, mikä olisi nopein ja vaivattomin julkaisukanava aloittelevalle kirjailijalle ja kuinka e-kirjaa markkinoidaan. Näitä kysymyksiä tutkittiin ja ...
Asiakastyytyväisyys case – Kalajoki Keskusvaraamo
(2022)
Asiakastyytyväisyys on yksilöllinen kokemus, jota ohjailee moni sekä sisäinen- että ulkoinen tekijä. Vaikka teknologia kehittyy huimaa vauhtia, ja itsepalvelu verkkoalustoilla yleistyy, voi ammattitaitoinen asiakaspalvelu ...
Kainuun yrittäjyyskasvatusstrategia suunnitelmasta käytäntöön - Yrittäjyyskasvatuksen ideavihko varhaiskasvatukseen ja esiopetukseen
(2020)
Tekijä: Huotari Hanna
Työn nimi: Kainuun yrittäjyyskasvatusstrategia suunnitelmasta käytäntöön - Yrittäjyyskasvatuksen ideavihko varhaiskasvatukseen ja esiopetukseen
Tutkintonimike: Tradenomi (AMK), liiketalous
Asiasanat: ...