Haku
Viitteet 1-8 / 8
Asiakaspalveluprosessin kehittäminen : ratkaisutietokannan merkitys palvelun laadulle ja tehokkuudelle
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli kehittää asiakaspalveluprosessin tehokkuutta ja laatua kokoamalla asiakaspalvelun tarvitsema tietoaineisto kirjalliseen muotoon. Ratkaisutietokannan rakentaminen nähtiin tarkoituksenmukaisena ...
Vierailukonseptien kehittäminen Lunawoodille
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Oy Lunawood Ltd. Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää kaksi vierailukonseptia Lunawoodin lämpöpuutehtaille, toinen Iisalmeen ja toinen Kaskisiin. Opinnäytetyö on luonteeltaan ...
Vianor Oy:n Contact Centerin tunnettavuuden parantaminen : case: Vianor Oy
(2023)
Opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia ja kehittää Vianor Oy:n Contact Centerin tämänhetkistä tunnettavuutta yritysasiakkaiden joukossa. Teoriaosuudessa pohdittiin yleisesti B2B-myyntiä ja sen eroa B2C-myyntiin. Etsittiin myös ...
Tärkeimpien aktiviteettien kehittäminen palvelu-muotoilun avulla : case: Holiday Club Resorts Oy
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää aktiviteetteja palvelumuotoilun avulla. Tutkimuksella selvitetään ovatko aktiviteetit tärkeitä asiakkaille, ja mitkä ovat tärkeimpiä aktiviteetteja. Myös asiakkaiden tiedonetsintää ja ...
Laadukkaan asiakaspalvelun kehittäminen muuttuvassa toimintaympäristössä : case: Maanmittauslaitoksen myyntilaskutuksen asiakaspalvelu
(2022)
Kehittämistutkimuksen aiheena oli selvittää, mitkä muutostekijät vaikuttavat merkittävimmin Maanmittauslaitoksen myyntilaskutuksen tulevaisuuden laadukkaaseen asiakaspalvelutoimintaan. Tutkimus toteutettiin toimintaympäristön ...
Asiakaskokemuksen kehityssuunnitelman laatiminen : case TKM TTT Finland Oy:n huoltopalvelu
(2023)
Opinnäytetyössä tutkittiin toimeksiantajan TKM TTT Finland Oy:n huoltopalveluasiakkaiden asiakaskokemusta ja luotiin asiakaskokemuksen kehityssuunnitelma. Tutkimuksen tavoitteena oli saada hyvä ymmärrys asiakastyytyväisyyden ...
Kohti sujuvampaa asiointia ja parempaa asiakaskokemusta : mediakonserni Keskisuomalaisen asiakaspalvelun strategia 2024
(2023)
Tämän kehittämishankkeen tavoitteena oli määrittää Mediakonserni Keskisuomalaisen asiakaspalvelun strategia vuodelle 2024. Asiakaspalvelu tulevaisuudessa edellyttää toiminnan kehittämistä, tehokkuuden, myynnin ja laadun ...
Asiakaspalvelun laadun kehittäminen yhtenäisten toimintamallien avulla : linjasaneeraushankkeissa
(2024)
Tämä opinnäytetyö tehtiin pääkaupunkiseudulla toimivalle, korjausrakentamiseen kes-kittyvälle, rakennusalan yritykselle.
Opinnäytetyö on osa linjasaneeraushankkeiden asiakaspalvelun laadun sekä asiakas-palvelunprosessien ...