Haku
Viitteet 1-10 / 34
Asukashallinnon ohjeiden uudistus
(2021)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka produktina valmistui uudistetut asukashallinnon ohjeet Avain Asumisoikeus Oy:n asukkaille. Työn toimeksiantaja on asumisoikeusasuntoja tarjoava Avain Asumisoikeus Oy. Tavoitteena ...
eTasku käyttöopas tilitoimistoille
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on asiakaskokemus ja produktina tehdään käyttöopas eTaskun verkkopalvelusta. Produkti eli käyttöopas on tehty eTasku Solutions Oy:n tilitoimistoasiakkaiden ja yrityksen käyttöön, jossa ...
Asiakaskokemuksen parantaminen uuden kontaktinohjaus järjestelmän avulla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin uuden kontaktinohjausjärjestelmän vaikutusta asiakaskokemukseen ja yrityksen asiakaspalvelukykyyn. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten kontaktinohjausjärjestelmän avulla voidaan ...
Kohti vuorovaikutteisempaa asiakaskokemusta - tapaustutkimus Original Sokos Hotel Vaakunan ravintola Loisteen asiakaskokemuksista
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään Original Sokos Hotel Vaakunan ravintola Loisteen asiakkaiden elämyskokemusta ja sen perusteella kartoitetaan kehittämiskohteita sekä luodaan ratkaisuja niihin. Vuorovaikutteista asiakaskokemusta ...
Tunnettavuutta strategiaviestinnällä
(2021)
Kunnat keskittävät julkiset yrityspalvelut kehittämisyhtiöihin. Niiden toiminnan painopiste on elinkeinopalveluissa, yritysten perustamisneuvonnassa, toimitilojen ja rahoituksen järjestämisessä ja alueellisissa ...
Ravintola Kabackan asiakastyytyväisyyden kartoitus
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa seinäjokelaisen ravintola Kabackan asiakastyytyväisyyttä. Työn teoriaosuudessa käsitellään asiakastyytyväisyyttä sekä asiakaskokemuksen johtamista. Asiakastyytyväisyyden osalta ...
Tuotetiedon laadun merkitys toimitusketjussa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin tuotetiedon laadun merkitystä toimittajalle ja sitä, miten tuotetieto tulee muuttumaan tulevaisuudessa digitalisaation myötä. Työssä käsitellään digitalisaation merkitystä vähittäiskauppaan, ...
Opas toiminimiyrittäjälle – yritysmuodon muutos osakeyhtiöksi
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen tutkimus, jonka tuotoksena tehtiin opas tilitoimistolle nimeltä Tilivirta Oy. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona keväällä 2021. Päätavoitteena oli laatia opas, joka perehdyttää ...
Asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittäminen hankinnan toimitusvalvonnassa
(2021)
Tutkimuksessa tarkastellaan asiakaskokemuksen ja palvelun laadun kehittämistä hankintaorganisaatioon kuuluvan toimitusvalvonnan tehtävissä. Toimitusvalvonnan työskentely tapahtuu moniulotteisessa verkostossa sisältäen ...
Digitaalisen palvelualustan vaatimusmuotoilu osana Krapin palvelukonseptia
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee lisäarvon tuottamista uuden digitaalisen tietojärjestelmän avulla. Krapihovi Oy:lla on suunnitteilla uusi palvelukonsepti, jossa digitaalinen alusta on osana palvelukokonaisuutta. Projektissa ...