Haku
Viitteet 1-10 / 12
Yhteistyökumppaneiden asiakasseuranta
(2019)
fi=Nykyisessä IT-alan organisaatiossa aika usein on kumppaneita, jotka auttavat edistämään yrityksen tuotteiden myyntiä omille asiakkailleen. Tämä vähentää omien resurssien kustannuksia, jolloin yritykselle jää enemmän ...
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa – case Leppävaaran Sisu ry
(2019)
Kehittämistehtävän tarkoituksena on tutkia sosiaalista mediaa osana urheiluseuran markkinointiviestintää – case Leppävaaran Sisu. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa seuran markkinointiviestinnän nykytilaa ja mielikuvia ...
Developing a brand-identity and a content strategy for its implementation : Case: Start-up company Hyggelig Oy
(2019)
This thesis was conducted to meet the branding and marketing needs of a developing company called Hyggelig Oy which will sell recycled design furniture online. The first objective of this thesis was to create a comprehensive ...
Faktalla ja tunteella: Kohti H2H-ajattelumallin mukaista asiakasviestintää
(2023)
H2H (human to human) -ajattelumalli on mielenkiintoinen ja puhutteleva aihe digitalisaation val-taamassa maailmassa. Parhaimmillaan se toimii asiakasviestinnän näkökulmasta katsottuna linkkinä kylmän digitaalisen maailman ...
Kasvuhakkerointi, LinkedIn-mainonta ja markkinoinnin automaatio vientimyynnin kasvun kiihdyttäjänä
(2020)
Digitaalisuus ja teknologian nopea kehitys ovat uusien mahdollisuuksien ohella tuoneet yrityksille myös yhä suuremmat haasteet menestymiseen kilpailluilla markkinoilla. Digitalisoituva toimintaympäristö vaatii markkinoinnilta ...
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinointisuunnitelman rakentaminen SOSTAC-mallia hyödyntäen
(2021)
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinoinnin suunnittelu on kausien saatossa ollut epäjärjestelmällistä. Sosiaalisen media on helpottanut joukkueen markkinointi- ja viestintätoimenpiteiden toteutusta helpon ...
Liiketoiminnallinen vaatimusmäärittely ja arkkitehtuuri frisbeegolf mobiilisovellukselle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on pureutua frisbeegolf sovellukseen ja sen kehittämiseen. Tarkoituksena on kuvata ja sen avulla tehtävää liiketoimintaa ja siihen vaikuttavia tekijöitä ja haasteita. Osana opinnäytetyötä ...
Digitaalisen lääkemarkkinoinnin kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Tämä opinnäytetyö on globaalin lääkeyrityksen suomen organisaatiolle toteutettu kehittämistehtävä, jonka tavoitteena on kehittää toimeksiantajan digitaalisen markkinoinnin strategiaa ja vastata seuraaviin tutkimuskysymyksiin: ...
Parhaiten menestyvät sosiaalisen median sisällöt Visit Espoon kanavissa – matkalla kohti somestrategiaa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään parhaiten menestyviä ja tehokkaimpia sosiaalisen median julkaisuja ja sisältöjä matkailualalla, alueorganisaatiossa, joka toimii vahvassa markkinointiyhteistyössä alueen yritysten kanssa. ...
Asiakasymmärryksen muodostaminen markkinoinnin strategisten linjausten pohjaksi
(2023)
Tässä opinnäytetyössä paneuduttiin toimeksiantona logistiikka-alalla toimivan yrityksen kuluttajaliiketoiminnan asiakasymmärryksen kasvattamiseen ja täten pohjan luomiseen markkinointistrategialle. Tämä työ käynnisti ...