Haku
Viitteet 1-10 / 49
Markkinointiautomaatio, asiakaspolkujen haastavat kohtaamispisteet sekä sähköpostimarkkinointi
(2021)
Markkinointi on muuttanut lähes kokonaan digitaaliseen muotoon ja niin on markkinointi-viestintäkin. Markkinoinnin automaatio on otettu käyttöön 2000-luvulla ympäri maailman ja sen avulla pystytään helpottamaan monia ...
TikTok-markkinoinnin mahdollisuudet yrityksille
(2021)
Uusia sosiaalisen median kanavia kehitetään jatkuvasti, eikä voi olla varma, mitkä niistä nousevat käytetyimpien rinnalle. Isoimmat sosiaalisen median kanavat, kuten Facebook ja Twitter, tulevat luultavasti olemaan käytössä ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma The Helsinki Distilling Company -yritykselle
(2021)
Sosiaalinen media on yksi yrityksien tärkeimmistä markkinointiviestinnän kanavista. Se mahdollistaa brändin mukaisen viestinnän ja reaaliaikaisen vuorovaikutuksen asiakkaiden kanssa.
Tämä opinnäytetyö toteutettiin ...
Markkinointisuunnitelma osakeyhtiölle Pikafi
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön päätavoitteena on kehittää pienelle osakeyhtiö Pikafi Oy:lle käytännöllinen markkinointisuunnitelma, joka perustuu markkinoinnin teoreettisiin periaatteisiin. Markkinointisuunnitelma on ...
Asiakkaiden parempi tavoittaminen orgaanisen sosiaalisen median strategian avulla
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin taustatutkimus Sarasen orgaanisen sosiaalisen median strategialle. Saranen toimii yrityksille apuna työelämän muutostilanteissa sekä kouluttaa ja rekrytoi työnhakijoita uusille urille. ...
Markkinointisuunnitelma 2024: Parturi-Kampaamo Tyyli Nurmijärvi
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda produktina toimeksiantajayritykselle käyttökelpoinen markkinointisuunnitelma vuodelle 2024. Toimeksiantajan resurssien lisäksi markkinointisuunnitelman onnistumisen kannalta on ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma brändimuutoksen tueksi
(2021)
Työ on tehty toimeksinantona PeDaTa Oy:lle. Työssä tehtiin markkinointiviestintäsuunnitelma brändimuutoksen tueksi. Tietoperusta käsittelee brändiä ja siihen liittyviä oleellisia asioita.
Visit Tampere Oy:n tapahtumakalenterin kehittämissuunnitelma
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Visit Tampere Oy:lle. Visit Tampere Oy on Tampereen seudun matkailun ja markkinoinnin asiantuntijaorganisaatio, joka tähtää tekemään Tampereen seutua kansainvälisesti tunnetuksi. ...
Instagram-markkinointisuunnitelma yritykselle X
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutustutaan digitaaliseen markkinointiin, sen suunnitteluun ja tyypillisimpiin kanaviin, joissa markkinointia voi toteuttaa. Opinnäytetyö on toteutettu toiminnallisena
työnä, joten tietoperustan ...
Sisältömarkkinointisuunnitelma verkkokauppa White Vintagen Instagramiin
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toiminnallisena opinnäytetyönä, eli on produkti. Toimeksiantaja on verkkokauppa White Vintage, joka on yksityisyrittäjän pitämä sisustusliike, jossa myydään pääsääntöisesti tarkoin valittua ...