Haku
Viitteet 1-10 / 35
Nuorten naisten ostokäyttäytyminen kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia nuorten naisten ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten eri tekijät, kuten sosiaalisen ...
Kuluttajien osallistaminen markkinointiin sosiaalisessa mediassa
(2021)
Useat kuluttajat viettävät nykyään paljon aikaa älylaitteiden parissa ja haluavat luoda sisältöä. Yritysten täytyy tavoittaa tästä kiinnostuneet kuluttajat osallistavasti sosiaalisessa mediassa, jonka käyttö markkinointikanavana ...
Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa juridiikan näkökulmasta
(2021)
Tutkimus vaikuttajamarkkinoinnin juridiikasta sosiaalisessa mediassa sisältää tietoperustan, kaksi yrityshaastattelua, vaikuttajakyselyn sekä näkökulmien yhteenvedon ja tulosten pohdinnan. Tutkimuksen tavoite on selvittää ...
TikTok-markkinoinnin mahdollisuudet yrityksille
(2021)
Uusia sosiaalisen median kanavia kehitetään jatkuvasti, eikä voi olla varma, mitkä niistä nousevat käytetyimpien rinnalle. Isoimmat sosiaalisen median kanavat, kuten Facebook ja Twitter, tulevat luultavasti olemaan käytössä ...
Tietovuotomarkkinointi
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee tarkoituksellista tietovuotoa yritysten markkinointikeinona, josta muodostuu käsite tietovuotomarkkinointi. Se on ajankohtainen ja uudenlainen tapa markkinoida tuotteita tai palveluja ennen lanseerausta. ...
Brändin näkyvyyden luominen Instagramissa
(2020)
Instagram on nopeasti kasvava kuvien ja videoiden jakamiseen suunniteltu sovellus. Suuren käyttäjämäärän myötä, se on muuttunut myös yhdeksi markkinoijien työkaluksi. Vaikka yritykset käyttävätkin sosiaalista mediaa, kaikki ...
Vaikuttajan Innostuspaketti - Vaikuttajamarkkinoinnin ohjemateriaalin suunnittelu ja laatiminen
(2021)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö rakentuu produktista ja sen tueksi laaditusta kirjallisesta raportista, joka luo produktille teoreettisen viitekehyksen. Produktin lopputuotoksena syntyneen digitaalisen ja opasmaisen ...
Vastuullisuus Suomen matkailualalla ja sen vaikuttajamarkkinoinnissa - Instagramin rooli kuluttajakäyttäytymiseen
(2020)
Tässä tutkimustyyppisessä opinnäytetyössä keskitytään vastuullisuuteen ja tutkitaan, miten se näkyy Suomen matkailualalla sekä sen vaikuttajamarkkinoinnissa. Sosiaalisen median kanavista tarkastellaan Instagramia sekä ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma The Helsinki Distilling Company -yritykselle
(2021)
Sosiaalinen media on yksi yrityksien tärkeimmistä markkinointiviestinnän kanavista. Se mahdollistaa brändin mukaisen viestinnän ja reaaliaikaisen vuorovaikutuksen asiakkaiden kanssa.
Tämä opinnäytetyö toteutettiin ...
Sosiaalisessa mediassa syntyneen kohun vaikutus yrityksen maineeseen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää sosiaalisessa mediassa syntyneen kohun vaikutus yrityksen maineeseen. Esimerkkitapauksena on CrossFit Inc:in perustajan, Greg Glassmanin, kesäkuussa 2020 julkaisemista twiiteistä ...