Viimeksi lisätyt Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Viitteet 15991-16005 / 18998
-
Henkilökunnan toiminnan vaikutus ravintolaelämykseen Viikinkiravintola Harald Helsingissä
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia elämyksen tuottamista sekä henkilökunnan toiminnan vaikutusta ravintolaelämykseen Viikinkiravintola Harald Helsingissä. Tutkimuksen tarkoituksena oli myös tuottaa tietoa ravintolaketjun ... -
Serbian tunnettuuden kehittäminen Suomessa: Pakettimatkan luominen Serbiaan
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyön aiheena oli kehittää suomalaisten tietoutta Serbiasta kehittämällä pakettimatka Serbiaan. Opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa Serbian tunnettuutta suomalaisten keskuudessa luomalla keskustelua kyselyiden ... -
Henkilökohtainen kasvu esimiestyöhön
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Tämä opinnäytetyö kuvaa kirjoittajan henkilökohtaista kasvua kohti onnistuvaa esimiestyötä. Idea aiheeseen lähti siitä, että kirjoittaja itse haluaisi joskus tulevaisuudessa toimia esimiehenä. Kirjoittaja pohtii työssään ... -
Talousjournalistin muotokuva : Miten suomalainen taloustoimittaja hankkii työssään tarvittavat tiedot ja taidot
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyössäni tutkin, antaako Haaga-Helia ammattikorkeakoulun journalismin koulutusohjelma riittävät valmiudet talousjournalistin työhön. Talousjournalistin kriittiset tiedot ja taidot selvitettiin kyselyllä, joka ... -
Yhteisöllisyyden keinot keskustelupalstoilla: Miten vauva.fi:n äitiyskeskustelupalstoja voidaan kehittää?
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, millainen on toimiva, yhteisöllinen keskustelupalsta. Työn toimeksiantaja oli Sanoma Lifestylen Vauva-lehti. Tutkimuksen tarkoitus oli paikantaa, mitä uusia ominaisuuksia Vauvan ... -
Markkinointitoimisto Expressionin toiminnan laajentuminen Pohjoismaiden markkinoille
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona markkinointitoimisto Expression Oy:lle. Työn tarkoituksena oli kartoittaa toimeksiantajalle potentiaalisia yhteistyökumppaneja Ruotsissa, Norjassa sekä Tanskassa. Opinnäytetyö on ... -
Venäläisen ostosmatkailun hiipumisen vaikutukset Lappeenrannan kaupan- ja matkailualan yrityksiin
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)Tämä opinnäytetyö sai alkunsa vuoden 2014 lopulla kun Lappeenrannan katukuvasta ja kau-poista hävisivät venäläiset ostosmatkailijat. Etelä- Karjala ja erityisesti Lappeenranta ovat jo useamman vuosikymmenen ajan vetäneet ... -
”Nuku, kun nukuttaa. Syö, kun on nälkä. Liiku, kun voit.” ja yli 100 muuta Liikuntavinkkiä : Terveys- ja markkinointiviestintää Liikuntakeskus Pajulahden Facebook-sivuilla
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)Tämä opinnäytetyö käsittelee Liikuntavinkkejä, joiden pohjana hyödynnettiin kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin käsitettä, elämäntapamuutosprosessia, terveysviestintää ja markkinointiviestintää sosiaalisessa mediassa sekä ... -
Positiivinen psykologia osana palveluhenkilöstön johtamista
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, kuinka GLO-hotellit voivat hyödyntää positiivisen psykologian tutkimusta palveluhenkilöstönsä johtamisessa. Vastausta päätutkimusongelmaan haetaan alaongelmilla, joiden ... -
Milloin EU-direktiivit ylittivät uutiskynnyksen?
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia EU-lainsäädännöstä uutisoimista journalismin demokratiafunktion kautta. Tavoitteena on herättää niin aloittelevia kuin alalla pitkään olleita toimittajia pohtimaan, pitäisikö ... -
Suomenlinnan kävijätutkimus 2014
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)Suomenlinna on Helsingissä sijaitseva merilinnoitus. Se on yksi Suomen suosituimmista matkailukohteista, Unescon maailmanperintökohde ja Helsingin kaupunginosa. Suomenlin-nan kävijätutkimuksen tavoitteena oli tuottaa ... -
Näy ja kuulu netissä – internet-markkinoinnin suunnitelma kauneus- ja hyvinvointialan yritys Rubiikille
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)Digitalisoitumisella on yhä merkittävämpi rooli yrityksen liiketoiminnassa. Suunnitelmallinen markkinointi internetissä kasvattaa myyntiä, vahvistaa yrityskuvaa ja bränditietoisuutta, luo ja syventää asiakassuhteita ja ... -
Helsingin kaupungin liikuntaviraston brändi-ilmeen päivittäminen 2014–2015
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyön aihe oli Helsingin kaupungin liikuntaviraston brändi-ilmeen päivittämisen pro-sessikuvaus. Toimeksiannon tavoite oli koota tehty työ samoihin kansiin, jotta jatkossa toi-menpiteitä voi verrata jo tehtyyn ... -
Yleisurheilun heittolajien fyysiset suorituskykyvaatimukset käytännön kenttätesteissä ja niiden vaikutus kilpailutuloksiin
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin yleisurheilun heittolajien fyysisiä suorituskykyvaatimuksia käytännön kenttätesteissä ja luotiin mitattuun tietoon perustuvat ominaisuusnormistot jokaiselle heittolajille. Tutkimuksessa ... -
Meksikon imago turvallisena matkailumaana suomalaisten näkökulmasta
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)Vuonna 2006 Meksikossa julistettiin huumeiden vastainen sota, jonka seurauksena Meksiko on esiintynyt kansainvälisessä mediassa melko negatiivisessa valossa. Huumesodan seurauksena yli 100 000 ihmistä on kuollut, ja väkivalta ...