Haku
Viitteet 1-10 / 303
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Kuinka tarjota laatuelokuvaa nuorille Helsingissä? : 2. asteen opiskelijoille suunnattu elokuvakasvatus Cinema Orionin toimintaympäristössä
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, joka tarkastelee elokuvakasvatuksen järjestämistä 2. asteen opiskelijoille Helsingissä. Työn tavoitteena on löytää ratkaisevia tekijöitä mahdollisimman kiinnostavan ja toteuttamiskelpoisen ...
Kurssikävijöiden asiakasprofiilit markkinointiviestinnän tukena : Case: Zodiak – Uuden tanssin keskus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, keitä ovat Zodiak – Uuden tanssin keskuksen nykytanssikurssien kävijät ja selvityksen pohjalta kehittää kurssien markkinointiviestintää.
Tilaaja Zodiak – Uuden tanssin ...
Television studiotuotantojen yleisöhankinta ja sitouttaminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin tapaustutkimuksena, jonka kohteena oli tv-tuotantojen studioyleisöjen sitouttaminen sekä hankinta ja tilaajana tuotantoyhtiö Endemol Shine Finland. Työn tavoitteena oli selvittää, ...
TikTok osana levy-yhtiön markkinointia : Case: Sony Music Finland
(2021)
Sosiaalinen media on muuttunut yhä tärkeämmäksi nyky-yhteiskunnassa ja uusin sovellusjätti TikTok on nousemassa perinteisten sosiaalisen median alustojen, kuten Facebookin, Instagramin ja Snapchatin rinnalle. Erityisen ...
Omaehtoisesti osa-aikainen: Vapaaehtoinen osa-aikatyö taide- ja kulttuurialalla
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka aiheena on vapaaehtoinen osa-aikatyö taide- ja kulttuurialalla. Vapaaehtoisella osa-aikatyöllä tarkoitetaan sellaisia osa-aikaisia työsuhteita, jotka työntekijä on valinnut ...
Esittävän taiteen yleisötyö osana varhaiskasvatusta : Tapaus Miniooppera Reininkulta
(2020)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, millaisia uusia yleisötyönmuotoja Suomen kansallisooppera ja -baletti voisi tarjota päiväkodeille minioopperoiden ohessa toteutettavaksi. Opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka viitekehys ...
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...
Kulttuurituottajasta pelituottajaksi urasuunnittelun keinoilla : Pelituottajan urapolku Suomessa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään kulttuurituottajan reittiä pelituottajaksi ja urasuunnittelun mahdollisuuksia auttaa pelialalle pääsyssä. Työssä selvitetään myös nykyisten pelituottajien urapolkuja sekä heidän kompetenssejaan. ...
Kohderyhmien ehdoilla : Tapahtumien markkinointi voittoa tavoittelemattomassa organisaatiossa, case Liikuntatieteellinen Seura ry
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka kehittämiskohteena oli voittoa tavoittelematon organisaatio: Liikuntatieteellinen Seura ry. Työn tavoitteena oli syventyä tilaajan tapahtumien markkinointiviestinnän prosesseihin ...