Haku
Viitteet 1-10 / 286
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Kuinka tarjota laatuelokuvaa nuorille Helsingissä? : 2. asteen opiskelijoille suunnattu elokuvakasvatus Cinema Orionin toimintaympäristössä
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, joka tarkastelee elokuvakasvatuksen järjestämistä 2. asteen opiskelijoille Helsingissä. Työn tavoitteena on löytää ratkaisevia tekijöitä mahdollisimman kiinnostavan ja toteuttamiskelpoisen ...
Kurssikävijöiden asiakasprofiilit markkinointiviestinnän tukena : Case: Zodiak – Uuden tanssin keskus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, keitä ovat Zodiak – Uuden tanssin keskuksen nykytanssikurssien kävijät ja selvityksen pohjalta kehittää kurssien markkinointiviestintää.
Tilaaja Zodiak – Uuden tanssin ...
Television studiotuotantojen yleisöhankinta ja sitouttaminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin tapaustutkimuksena, jonka kohteena oli tv-tuotantojen studioyleisöjen sitouttaminen sekä hankinta ja tilaajana tuotantoyhtiö Endemol Shine Finland. Työn tavoitteena oli selvittää, ...
Omaehtoisesti osa-aikainen: Vapaaehtoinen osa-aikatyö taide- ja kulttuurialalla
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka aiheena on vapaaehtoinen osa-aikatyö taide- ja kulttuurialalla. Vapaaehtoisella osa-aikatyöllä tarkoitetaan sellaisia osa-aikaisia työsuhteita, jotka työntekijä on valinnut ...
”Kiinnostava kohde, jossa ”omaa jujua”. Yritysasiakkaiden ostoprosessin tehostaminen asiakaslähtöisesti Helsingin Musiikkitalossa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää Helsingin Musiikkitalon osto- ja myyntiprosessien nykytila. Työssä tutkitaan Musiikkitalossa jo asioivien Business-to-Business -asiakkaiden ostokokemusta prosessin eri vaiheissa. ...
Esittävän taiteen yleisötyö osana varhaiskasvatusta : Tapaus Miniooppera Reininkulta
(2020)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, millaisia uusia yleisötyönmuotoja Suomen kansallisooppera ja -baletti voisi tarjota päiväkodeille minioopperoiden ohessa toteutettavaksi. Opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka viitekehys ...
Eettisen koruyrityksen brändin kirkastaminen : Tapaus Kätkökoru
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkitaan yrityksen brändäämistä, viestintää ja markkinointia eettisten toimintatapojen näkökulmasta. Työn tavoitteena oli luoda konkreettisia, pääosin viestintään liittyviä ...
Kohderyhmien ehdoilla : Tapahtumien markkinointi voittoa tavoittelemattomassa organisaatiossa, case Liikuntatieteellinen Seura ry
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka kehittämiskohteena oli voittoa tavoittelematon organisaatio: Liikuntatieteellinen Seura ry. Työn tavoitteena oli syventyä tilaajan tapahtumien markkinointiviestinnän prosesseihin ...
Vastuullisuus ständillä : Messukeskuksen vastuullisuusohjeistus ständipaikan ostaneille yrityksille
(2020)
Tämä opinnäytetyö on konstruktiivinen kehittämistyö, jossa tutkittiin vastuullisuutta messutuotannossa ympäristönäkökulmasta. Työn tavoitteena oli tuottaa messupaikan ostaneille yrityksille vastuullisuusohjeistus, ...