Haku
Viitteet 1-10 / 15
Terveyskylän Naistalon mobiilikäytettävyystestaus ja käyttäjäkokemuksen arviointi
(2022)
Digitaaliset palvelut ovat lisääntyneet sosiaali- ja terveysalalla. Niiden avulla voidaan tarjota monipuolisia palveluita erilaisille käyttäjäryhmille. Tämän vuoksi digitaalisten palveluiden käytettävyyteen on kiinnitettävä ...
Maisa-asiakasportaalin ajanvaraustoiminnan kehittäminen Vantaan terveyspalveluissa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuinka Maisa-asiakasportaalin kautta tapahtuvaa ajanvarausta voisi kehittää asiakkaan näkökulmasta. Tavoitteena oli saada tietoa Vantaan kaupungin terveyspalveluille, kuinka ...
Sairaanhoitajien kokemuksia digitaalisista potilasohjaus-, neuvonta- ja yhteydenpitomenetelmistä: systemoitu kirjallisuuskatsaus
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli saada tietoa kirjallisuuskatsauksen keinoin siitä, kuinka sairaanhoitajat ovat omaksuneet digitaaliset potilasohjaus-, neuvonta- ja yhteydenpitomenetelmät osaksi päivittäistä työtään. Työn ...
Etäterveyspalvelut asiakkaan näkökulmasta : scoping kirjallisuuskatsaus
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata tietoa kirjallisuuden avulla hyötyjä ja haasteita etäterveyspalveluissa asiakkaan näkökulmasta. Työn tavoitteena on tuottaa tietoa, jota voidaan hyödyntää etäterveyspalveluiden ...
Videovastaanoton mahdollisuudet suun terveydenhuollossa
(2022)
Terveydenhoitopalvelujen on sopeuduttava yhteiskunnan yleiseen digitalisoitumiseen, koska asiakkaiden palvelutarpeet ja käyttäytyminen ovat muuttuneet vastaamaan muita vastaavia palveluja. Sosiaali- ja terveysministeriön ...
Terveyskylän itsehoito-ohjeiden hyödyntäminen ensihoidossa
(2022)
Digitalisaation avulla terveydenhuolto pystyy kehittämään ja tarjoamaan erilaisia palveluja asiakkailleen. Digitalisaatio mahdollistaa digitaalisten terveyspalveluiden luomisen, joiden avulla ihmiset pystyvät älylaitteillaan ...
"Mitä tuosta nappulasta tapahtuu?" : Ella-sovelluksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää Ella-sovellusta hyödyntäen palvelumuotoilun keinoja. Työn toimeksiantajana toimii Eteva kuntayhtymä.
Opinnäytetyö muodostuu teoreettisesta ja toiminnallisesta osuudesta.
Teoreettisessa ...
Reunalaskenta valmistavassa teollisuudessa
(2022)
Tässä opinnäytetyössä määritetään kirjallisuuskatsauksen avulla, mitä reunalaskennalla tarkoitetaan, sen keskeisimmät taustalla olevat teknologiat, yleisimmät implementointitavat, motiivit ja haasteet. Tutkittava kohde ...
Hyvinvointiteknologian langattomat ratkaisut
(2022)
Sosiaali- ja terveyspolitiikan suunta on viime vuosina ollut kotihoitoa tukevaa. Yhteiskunnalle on edullisinta, jos yksilöt voivat mahdollisimman pitkään asua kotonaan ja toimia itsenäisesti. Ihmiset myös tahtovat elää ...
Tilaus-toimitusprosessin kehittäminen : mittatilaustuotteiden tilausprosessi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli analysoida ja kehittää apuvälinealalla toimivan Haltija Group Oy:n kompressio- ja valmisortoosit -liiketoiminnan tilaus-toimitusprosessia. Kehittämishanke rajattiin liiketoiminnan ...