Haku
Viitteet 1-10 / 11
Mitä on vaikuttajamarkkinointi : millaista tietoa on saatavilla vaikuttajamarkkinoinnin kehittymisestä aihetta käsittelevissä julkaisuissa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on muodostaa kokonaiskuva ja yleiskäsitys siitä, mitä vaikuttajamarkkinointi on ja miten se on saanut alkunsa.
Menetelmäksi tutkia opinnäytetyön aihetta valikoitui kirjallisuuskatsaus. ...
Skanska Rentalin visuaalisen ohjeen päivitys
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on luoda Skanska Rentalille uusi visuaalinen ohjeistus, joka sisältää brändikuvat ja pääviestit tärkeimpien sovellutuksien kanssa sekä jalkauttaa ohjeistus onnistuneesti organisaatioon. ...
Graafinen verkkoportfolio henkilöbrändin tukena
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsitteli henkilöbrändiä tukevaa graafista verkkoportfoliota. Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä henkilöbrändiin ja näyteportfolioon sekä rakentaa graafinen verkkoportfolio luovien ...
Kuinka hyvin brändi-identiteetti ja brändi-imago vastaavat toisiaan? - Case Lasessor Oy
(2023)
Opinnäytetyö keskittyy tutkimaan kotimaisen asustebrändi Lasessor Oy:n brändi-identiteetin vastaavuutta sen brändi-imagoon. Tutkimuksen tarkoituksena oli saada tietoa toimeksiantajayrityksen brändi-identiteetin ja brändi-imagon ...
Graafinen verkkoportfolio henkilöbrändin tukena
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsitteli henkilöbrändiä tukevaa graafista verkkoportfoliota. Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä henkilöbrändiin ja näyteportfolioon sekä rakentaa graafinen verkkoportfolio luovien ...
Z-sukupolvi brändin kehittämisen keskiössä
(2023)
Teknologian nopea kehittyminen ja globalisaatio ovat muuttaneet markkinoita sekä kuluttajien ostokäyttäytymistä. Monikanavainen toimintaympäristö vaatii yhä vahvempia erottautumistekijöitä brändeiltä. Lisäksi on tärkeää ...
Instagram osana digitaalista markkinointiviestintää: opas opiskelijayhdistyksen digitaaliseen markkinointiviestintään
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa ratkaisu opiskelijayhdistyksen viestintähenkilöiden vaihtuvuudesta johtuvan digitaalisen markkinointiviestinnän laadun ja yhtenäisyyden vaihteluun. Tavoitteena oli ...
Bändin kehitys brändäyksessä ja somemarkkinoinnissa vuosina 2018-2023
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan bändin nimeltä SUPREME somemarkkinoinnin ja brändäyksen kehitystä ajanjaksolla 2018-2023. Tarkastelemme, miten SUPREME on hyödyntänyt erilaisia somekanavia, kuten Instagramia ja Facebookia, ...
Verkkokaupan perustaminen: Storenet Finland Oy
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Storenet Finland Oy:lle. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa dropshipping eli suoratoimitusverkkokauppa. Samalla tavoitteena oli luoda Storenet Finland Oy:n ...
Visuaalinen ilme osana markkinointiviestintää: graafinen ohjeisto Laukaan Asumispalvelusäätiölle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajalle uusi visuaalinen ilme ja tämän käyttöön opastava graafinen ohjeisto toimeksiantajan kilpailukyvyn lisäämiseksi ja viestinnän tyylin vaihtelun ehkäisemiseksi. Työ ...