Haku
Viitteet 1-10 / 11
Videovierailuja koronan aikaan : Helsingin kotihoidon asiakkaiden omaisten kokemuksia omaisliittymästä
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin Palvelukeskus Helsingin ja Arcturia Oy:n kehittämän omaisliittymän toimivuutta kotihoidon asiakkaiden omaisten näkökulmasta. Videopuheluna toimiva omaisliittymä kehitettiin Helsingin kotihoidon ...
Vertaisoppimisen hyödyntäminen digitalisaatiossa : Toimintatutkimus Taideyliopiston Sibelius-Akatemiassa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on vertaisoppimisen hyödyntäminen digitalisaation kehittämisessä. Työssä tarkastellaan Taideyliopistossa keväällä 2019 käynnistynyttä digitalisaatiohanketta toimintatutkimuksen kolmen vaiheen kautta: ...
Digitaalisiin kanaviin tuotetun viihde-journalismin kaupallistaminen: Millaisesta Seiskan tuottamasta digitaalisesta viihdejournalismista kuluttajat olisivat valmiita maksamaan?
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisesta Seiskan tuottamasta digitaalisesta viihdejournalismista kuluttajat olisivat valmiita maksamaan – vai olisivatko mistään. Työn teoreettisen viitekehyksen muodostavat ...
Kohdennetun B2C-asiakaskirjeen digitalisoituminen
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin kohdennetun b2c-asiakaskirjeen digitalisoitumista. Kohdennetut asiakaskirjeet eivät ole juurikaan muuttuneet tällä vuosituhannella toisin kuin esimerkiksi markkinointiviestintä tai laskujen ...
Asiantuntijapalveluprosessin merkitys yritysmyynnin kannalta : Case Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy
(2021)
Tämän opinnäytteen tarkoituksena on perehtyä asiakaspolun ja palveluprosessin muodostamiseen ja mallintamiseen suhteessa palvelumyyntiin. Teoriaosuus käsittelee palveluiden mallintamista, palvelupolun tuotteistamisen ...
Finna-palvelun avoimen rajapinnan hyödyntäjät ja heille viestiminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Kansalliskirjaston ylläpitämän Finna-palvelun avoimen rajapinnan hyödyntäjiä. Päämääränä oli pohtia kuinka Finnan viestintää tulisi kehittää, jotta rajapintahyödyntäjät ...
Mediapalvelun kehityksen polku : Ylen medialogistiikkapalvelun palvelumuotoilu
(2020)
Tässä opinnäytetyössä arvioidaan Ylen medialogistiikkapalvelun kehitystä palvelumuotoilun menetelmien kautta. Ylen uuden medialogistiikkapalvelun tehtävänä on vastaanottaa ja kuljettaa prosessoinnin kautta mediaa sekä ...
Nesteen digitaalinen työympäristö globaalin yhteistyön mahdollistajana
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Neste Oyj. Neste julkaisi uuden digitaalisen työympäristön Cosmoksen helmikuussa 2019. Cosmos korvasi käytössä olleen intranetin, työtilat sekä sisäisen sosiaalisen median kanavan. ...
Miten digitaaliset palveluratkaisut muokkaavat mediamyyntiä tulevaisuudessa?
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millä tavoin digitaaliset palveluratkaisut muokkaavat mediamyyntiä tulevaisuudessa. Kansainväliset suuryritykset ovat muuttaneet suomalaista mediakenttää, ja tutkimuksen avulla ...
Viranomaisviestinnän tilaisuuksien digitalisoituminen : Finanssivalvonnan tilaisuudet koronapandemian aikana
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, miten erilaiset viranomaisviestinnän tilaisuudet digitalisoituivat koronapandemian aikana. Koronapandemian myötä tilaisuuksien järjestelyissä oli otettava käyttöön digitaalisempia tapoja ...