Haku
Viitteet 1-10 / 78
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma rakennusalan B2B-yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma Rakennus Kurre Oy:lle, jonka asiakkaita ovat pääsääntöisesti muut yritykset. Tavoitteena oli luoda yritykselle mahdollisimman ...
Tarinat osaksi yrityksen markkinointia -Markkinoinnin julkaisukalenterin kehittäminen viinimaahantuontiyritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä tarinoiden hyödyntämiseen markkinoinnissa ja tuottaa toimeksiantaja Wineworld Finland Oy:lle tarinallisen sisällön julkaisukalenteri, ideana jakaa tarinoita viineistä ja tuottajista. ...
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
Markkinointimateriaalina yritysopas BP hair Oy:lle
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää BP hair Oy-brändin identiteettiä ja tunnettavuutta sisältömarkkinoinnin keinoin. Yhteistyöyrityksenä opinnäytetyölle toimi BP hair Oy. Kehitysehdotuksena ...
Yritys X:n digimarkkinointi sosiaalisen median kanavissa
(2020)
Digimarkkinointi yrityksissä on laaja sekä monivaiheinen prosessi. Tämän päivän digimarkkinointiin kuuluu verkkosivusto, hakukoneoptimointi ja sisältömarkkinointi, hakusanamainonta, sosiaalisen median verkkokanavat, somen ...
Instagramin rooli brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä
(2020)
Opinnäytetyössä perehdyttiin Instagramin rooliin brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä. Sosiaalinen media ja markkinoinnin digitalisoituminen ovat luoneet uu- sia haasteita markkinoinnin saralla, ...
Markkinointiviestinnän kehitys pienyrittäjille CASE: TMI Urheiluhieroja Zack Arian
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantona on luoda markkinointiviestintäsuunnitelma yksityistoimijalle urheiluhieroja Zack Arianille. Opinnäytetyön tarkoituksena on suunnitella ja luoda käytännöllisiä markkinointitapoja ...
Pienyrityksen markkinointiviestinnän keinojen vertailu
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee markkinointiviestinnän keinoja Terrasol Trading Oy-nimisen pienyrityksen näkökulmasta, keskittyen erityisesti markkinointiviestinnän keinojen tarkasteluun ja vertailuun. Työ on käytännönläheinen, ...
Sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma pienelle urheiluseuralle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma pienelle urheiluseuralle Toukolan Teräkselle. Suunnitelman lisäksi opinnäytetyössä tehtiin toiminnallinen osuus, joka keskittyi ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaaliseen mediaan : case Suomen Squashliitto ry
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Suomen Squashliitto ry:lle kehitysehdotuksia sosiaalisessa mediassa suoritettavaan markkinointiviestintään sekä muodostaa ohjeistus Squashliiton Instagram-sivun ylläpidolle. ...