Haku
Viitteet 1-9 / 9
Asiakaslähtöinen kohtaaminen kotihoidossa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka asiakaslähtöinen kohtaaminen toteutuu kotihoidossa työskentelevien hoitajien näkökulmasta, mitkä tekijät vaikuttavat asiakkaan kohtaamiseen sekä mitä valmiuksia ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen erikoisliikkeessä
(2019)
Vähittäiskaupassa kilpailun paine tuottaa asetelman, jossa on pystyttävä erottautumaan muista. Tämä johtaa siihen, että on etsittävä keinoja, joita kilpailijoiden on vaikea kopioida. Yhtenä mahdollisena ratkaisuna on ...
3D-tulostuspalveluiden kehittäminen asiakasymmärryksen kautta: Tapaustutkimus: Materflow
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Lahdessa toimivan Materflow Oy:n 3D-tulostuspalveluiden tuotteistaminen. Tarkoituksena on luoda asiakkaille selkeästi esittettävissä oleva palvelukokonaisuus, jota voidaan kuitenkin tarpeen ...
Asiakasvastuullisen kirjanpitäjän roolin selvittäminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka asiakasvastuullisen kirjanpitäjän rooli on toteutunut. Opinnäytetyön toimeksiantaja eli Palkeet julkaisi kirjanpitäjilleen asiakasvastuullisen roolin vuonna 2017 ja ...
Nuorten matalan kynnyksen palveluohjauksen arviointi ohjausmallin kehittämiseksi
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tehty OHO! – Nuorten osallisuuden, hyvinvoinnin ja oikea-aikaisen psykososiaalisen tuen -hankkeen tueksi ja sen tavoitteena oli edistää syrjäytymisvaarassa olevien varkautelaisten 16–20-vuotiaiden ...
Asiakastyytyväisyyskyselyn kehittäminen kehitysvammaisille työtoiminnan asiakkaille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli asiakastyytyväisyyslomakkeen kehittäminen kehitysvammaisten työtoiminnan asiakkaille. Tavoitteena oli osallistaa asiakkaat ja henkilökunta mukaan kehittämistoimintaan sekä oppia ...
Omakukko-verkkopalvelun asiakaslähtöinen kehittäminen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään sähköisen asiointipalvelun kehittämiseen. Opinnäytetyön toimeksiantaja on kunnallinen jätehuoltoyhtiö Jätekukko Oy. Jätekukko Oy:llä on ollut vuodesta 2015 käytössä sähköinen asiointipalvelu, ...
Asiakaslähtöinen palvelu : Pihlajalinnan Kouvolan toimipisteen lääkärikeskuksen asiakastyytyväisyystutkimus
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli asiakastyytyväisyyden tutkiminen Pihlajalinnan Kouvolan toimipisteen lääkärikeskuksessa. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa asiakastyytyväisyyskyselyn avulla Pihlajalinnan Kouvolan ...
Erityislapsen omaishoitajan digitaalisen valmennuksen kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää erityislapsen omaishoitajan valmennuksen asiakaslähtöisyyttä. Tarkoituksena oli tuottaa digitaalisen palvelun prototyyppi, joka kokoaa lakisääteisen omaishoitajavalmennuksen sisällön ...