Haku
Viitteet 1-10 / 10
Brand evaluation : AVK Finland Oy
(2019)
Strategic brand management may increase company's success. Strategic brand management´s influence in company success cannot be emphasized enough and it should be integrated as part of the company strategy. This research ...
Työnantajabrändin viestintä videotuotannon avulla: tutkimus työnantajabrändin viestinnästä ja videotuotannon roolista siinä
(2019)
Videoiden merkitys nykypäivän markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti, sillä videoiden arvioidaan kattavan vuoteen 2020 mennessä 82 % kaikesta internetin viestinnästä. Nuorena videotuotantoyhtiönä Value Creativesta jatkavalle ...
Brändin vahvistaminen digimarkkinoinnin keinoin : case: Startup World Cup Finland 2019
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Startup World Cup Finland tapahtumalle. Tavoitteena työssä oli rakentaa Startup World Cup Finland - tapahtuman brändiä digimarkkinoinnin keinoin. Opinnäytetyö on toiminnallinen, ...
Brändiviestinnän strategia Instagramiin
(2019)
Sosiaalinen media kasvattaa jatkuvasti merkitystään brändin viestin välittämi-sessä. Brändin näkyvyydellä ja toiminnalla sosiaalisessa mediassa voidaan vaikuttaa kuluttajien kiinnostuksen heräämiseen. Sosiaalisen median ...
B2B-yritysbrändin kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen on Yritys X:n brändi-identiteetti yrityksen näkökulmasta ja brändi-imago asiakkaiden näkökulmasta, sekä saada tietoa yrityksen brändin kehittämisen tueksi.
Opinnäytetyön ...
Bränditutkimus : Lippu.fin brändin ja tunnettuuden vahvistaminen
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona lipunmyyntiyritys Lippu.fille (Lippupiste Oy) ja se käsittelee yrityksen brändin nykytilaa ja sen vahvistamista. Työn tarkoituksena oli muodostaa kokonaiskuva alan kuluttajakäyttäytymisestä ...
Brändin äänensävyn määrittely
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli esitellä äänensävyn perusteet ja syyt sille, miksi se kannattaisi ottaa jokaisessa yrityksessä käyttöön. Tavoitteena oli myös esitellä yksinkertaiset ohjeet ja tarjota helppokäyttöiset työkalut ...
Brändin rakentaminen koronapandemian aikana : case Carccia®
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan brändin rakentamista koronapandemian aikana. Tarkastelun kohteena toimii yrittäjyysopiskelijoiden perustama irtokarkkien kotiinkuljetusprojekti nimeltä Carccia. Carccia syntyi koronapandemian ...
Verkkokaupan uuden brändistrategian luominen sekä implementointi sähköajoneuvoyritykselle
(2022)
Brändin merkitys yrityksen liiketoiminnan kannalta on yhä tärkeämpi. Brändin rakentaminen ja kehittäminen on tärkeää nykyajan yritykselle sen kilpailukyvyn kannalta. Brändistrategia auttaa yritystä vahvan brändin rakentamisessa ...
Suoratoimitusten hyödyt ja haasteet suomalaisella markkinalla
(2023)
Opinnäytetyön aiheena on suoratoimitusten hyödyt ja haasteet kotimaisella markkinalla ja toimeksiantajana toimii Saawa Osk. Dropshippaaminen eli suoratoimittaminen on maailmalla yleistynyt käytäntö, joka mahdollistaa ...