Haku
Viitteet 1-10 / 10
Influencer marketing in the fashion business
(2019)
Due to the rapid growth of social media, brands have switched their marketing from outbound to inbound marketing, with a goal to engage their customers more by creating value and adding two-way communication. Inbound ...
Instagram-markkinoinnin analytiikka : kehittämistutkimus Oulu2026-hankkeelle
(2019)
Opinnäytetyö on kehittämistutkimus Oulu2026 kulttuuripääkaupunki-hankkeelle. Työssä tutkitaan onnistunutta Instagram-markkinointia pääosin analytiikan kautta. Teoriaosuudessa käsitellään laadukkaan sisällön luomista, ...
Seuraajaprofiloinnin vaikutukset vaikuttajan menestykselle : Case: Vaikuttaja X
(2019)
Vaikuttaja on sisällöntuottaja, joka kertoo omissa kanavissaan, omalla nimellään ja kasvoillaan itselleen tärkeistä teemoista. Hän on onnistunut kasvattamaan itselleen suuren ja sitoutuneen seuraajajoukon ja pystyy omilla ...
Superfood-yritysten Instagam-sponsoroinnin valintakriteerit
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia millä kriteereillä yritys valitsee Instagramissa sponsoroitavia henkilöitä. Opinnäytetyön tavoite on selvittää kriteereitä, joita yritykset käyttävät. Sisältöanalyysissa opinnäyte ...
Sisältömarkkinoinnin merkitys ja Instagramin sisällöntuotannon keinot yritykselle : case Ida Mäkipää
(2021)
Sisältömarkkinointi on osa yritysten nykypäiväistä markkinointia. Sosiaalisen median kanavien suosio jatkaa kasvua ja sisältömarkkinoinnin strateginen merkitys ja suunnitelmallisuuden merkitys korostuvat. Asiantuntevaa ...
Brändiviestinnän strategia Instagramiin
(2019)
Sosiaalinen media kasvattaa jatkuvasti merkitystään brändin viestin välittämi-sessä. Brändin näkyvyydellä ja toiminnalla sosiaalisessa mediassa voidaan vaikuttaa kuluttajien kiinnostuksen heräämiseen. Sosiaalisen median ...
How to develop best practice in Instagram marketing with limited resources? : case WorkPower Oy
(2019)
As people’s interaction with online content is gearing more and more towards mobile use, Instagram, which is designed for mobile, provides an additional visual medium for businesses to promote themselves outside of traditional ...
Sosiaalisen median sisältö, näkyvyys ja sitouttaminen : ravintola-alan henkilöstövuokrausyrityksessä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ravintola-alan henkilöstövuokrausyritys Staffmaxin sosiaalisen median kanavien, Facebookin ja Instagramin, näkyvyyttä ja sitoutuneisuutta. Miten eri kampanjat ja postaukset ovat ...
Instagram-vaikuttajamarkkinoinnin merkitys kuluttajien ostokäyttäytymiseen
(2024)
Tässä opinnäytetyössä käsiteltiin Instagramin vaikuttajamarkkinointia. Opinnäytetyössä haetaan vastauksia mitkä tekijät vaikuttavat eri-ikäisten kuluttajien ostokäyttäytymiseen.
Työn tarkoituksena oli selvittää, miten ...
Ravitsemisliike Aistin näkyvyyden lisääminen sosiaalisen median strategian keinoin
(2024)
Sosiaalisen median rooli markkinoinnissa ja liiketoiminnassa on kasvanut merkittävästi viime vuosina. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tamperelaisen ravintolan, Ravitsemisliike Aistin, sosiaalisen median strategioiden ...