Haku
Viitteet 1-10 / 138
MARKKINOINNIN AVULLA LISÄARVON TUOTTAMINEN YHTEISTYÖKUMPPANEILLE – CASE FC JAZZ
(2019)
Tässä opinnäytetyössä toteutettiin tapaustutkimus, jonka toimeksiantajana toimi FC Jazz Oy. Tutkimuksessa selvitettiin yritysten odotuksia työhyvinvointipalveluista. Opinnäytetyön teoreettisessa osuudessa käsiteltiin ...
Markkinointisuunnitelma - Porin Tradenomiopiskelijat PORA ry
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma liiketalouden opiskelija-aineyhdistys Porin Tradenomiopiskelijat PORA ry:n käyttöön. Yhdistys perustettiin vuonna 2013 palvelemaan porilaisia ...
DEVELOPING A DIGITAL PRESENCE FOR CASE COMPANY TEXPÖRSSI OY
(2019)
The purpose of this project-based thesis is to create a digital presence for the case company. Before this project, the company had an old web page with old information and the page was unresponsive. Thus, there was a need ...
Kohdeopas ja verkkoartikkeli Manner-Ecuadorista suomalaisille matkailijoille
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tuoda Manner-Ecuadoria tunnetummaksi suomalaisille matkailijoille kohdeoppaan ja verkkoartikkelin avulla. Opinnäytetyötä varten luotiin internetkysely, johon saatiin vastauksia 527.
Opinnäytetyö ...
Digimarkkinointisuunnitelma: Case: Sbs Wirmo Ry
(2020)
Tässä opinnäytetyössä laadittiin markkinointiviestinnän suunnitelma SBS Wirmo Ry:lle. SBS Wirmo on mynämäkeläinen salibandyseura, jolla ei aikaisemmin ole ollut markkinointiviestinnän suunnitelmaa. Suunnitelmassa painotettiin ...
Brändin tuominen Suomen markkinoille
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia brändin tuomista Suomen markkinoille. Työssä tutkittiin markkinoille tulemisen vaiheita sekä tekijöitä, jotka vaikuttavat markkinoille tuloon. Tarkoituksena oli etsiä vastaus ...
Henkilöbrändäys sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä ohjeistetaan miten lähteä rakentamaan omaa henkilöbrändiä sosiaaliseen mediaan tai kehittää jo olemassa olevaa henkilöbrändiä. Lisäksi opinnäytetyössä tutkittiin mitä mahdollisuuksia hyvä henkilöbrändäys ...
Instagramin hyödyntäminen markkinoinnissa, case OP Tampere
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella nuorille suunnatun markkinoinnin ja viestinnän tehokkuutta toimeksiantajayrityksen Instagramissa. Toimeksiantajayrityksenä opinnäytetyölle toimi OP Tampere, joka on alueensa ...
Turun lentoaseman matkustajamäärän kasvu ja siihen tarvitut resurssit
(2020)
Tämän opinnäytetyön ajatus lähti harjoittelusta kesällä 2019, joka suoritettiin Turun lentoasemalla. Harjoittelun pohjalta lähdettiin pohtimaan mahdollista aihetta, josta opinnäytetyö voitaisiin kirjoittaa. Pohdintojen ...
Kokemäkeläisen pk-yrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin kokemäkeläiselle Anttilan tilalle, jonka markkinointiviestinnän haasteena oli ennen kaikkea aikaresurssien löytäminen säännölliseen toimintaan. Työssä tehtiin lisäksi yhteistyötä Kokemäen Yrittäjien ...