Haku
Viitteet 1-10 / 40
Tavanomaisen mainonnan rooli digitaalisen mainonnan puristuksessa
(2019)
Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää mahdolliset erot perinteisen ja digitaalisen Internet-mainonnan välillä sekä vertailla niiden tehokkuutta. Tätä varten tutkimuksessa on toteutettu kysely liittyen kuluttajien reaktioon ...
DEVELOPING A DIGITAL PRESENCE FOR CASE COMPANY TEXPÖRSSI OY
(2019)
The purpose of this project-based thesis is to create a digital presence for the case company. Before this project, the company had an old web page with old information and the page was unresponsive. Thus, there was a need ...
Markkinointisuunnitelma - Porin Tradenomiopiskelijat PORA ry
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma liiketalouden opiskelija-aineyhdistys Porin Tradenomiopiskelijat PORA ry:n käyttöön. Yhdistys perustettiin vuonna 2013 palvelemaan porilaisia ...
MARKKINOINNIN AVULLA LISÄARVON TUOTTAMINEN YHTEISTYÖKUMPPANEILLE – CASE FC JAZZ
(2019)
Tässä opinnäytetyössä toteutettiin tapaustutkimus, jonka toimeksiantajana toimi FC Jazz Oy. Tutkimuksessa selvitettiin yritysten odotuksia työhyvinvointipalveluista. Opinnäytetyön teoreettisessa osuudessa käsiteltiin ...
Vahvojen alkoholijuomien markkinointiviestintä messuilla
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin toimeksiantajalle sopivia messutapahtumia Suomessa ja ulkomailla. Työn teoriaosassa käsitellään markkinointia, markkinointiviestintää sekä alkoholin valmistusta ja alkoholilakia. Kyseisiä osa-alueita ...
Eettisyyden merkitys markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kahta eri mainoskampanjaa kolmen eri eettisen teorian avulla ja luoda tietoa siitä, miten markkinoinnissa on lainsäädännön lisäksi huomioitava myös sen eettisyys. Tutkittavat ...
Markkinoinnin start up-suunnitelma; case esteettinen sairaanhoitaja Maija Kivistö
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinoinnin starup-suunnitelma, joka tehtiin toimeksiantona kauneudenhoitoalalla toiminimen perustavalle Maija Kivistölle. Työn tarkoituksena oli selventää, mitä ...
Instagramin hyödyntäminen markkinoinnissa, case OP Tampere
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella nuorille suunnatun markkinoinnin
ja viestinnän tehokkuutta toimeksiantajayrityksen Instagramissa. Toimeksiantajayri-
tyksenä opinnäytetyölle toimi OP Tampere, joka on ...
Instagramin käyttöönotto case-yrityksessä
(2019)
Opinnäytetyö laadittiin toimeksiantona vaatetusalan yritykselle Pajunen Oy:lle. Työn tavoitteena oli luoda yritykselle sosiaalisen median suunnitelma ja sen avulla lisätä yrityksen aktiivisuutta sosiaalisessa mediassa. ...
PK-YRITYKSEN MARKKINOINNIN VUOSISUUNNITELMA
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli PK-yrityksen markkinoinnin vuosisuunnitelma. Esimerkkiyrityksenä toimii erilaisia hevos- ja ratsastuspalveluita tuottava palveluyritys. Yritys sijaitsee Raumalla ja se on alun perin perustettu ...