Haku
Viitteet 1-10 / 16
Brändin vetovoiman parantaminen modernin markkinoinnin keinojen avulla : Case HC Ässät Pori Oy
(2022)
Opinnäytetyössä keskityttiin löytämään kehitysideoita toimeksiantajan markkinoinnin tehostamiseksi. Toimeksiantajan haasteet liittyvät nuorten aikuisten mielenkiinnon parantamisen tarpeeseen, osallistumisaktiivisuuteen ja ...
Markkinointisuunnitelma case Photography By Markus Helminen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena on päivittää asiakasyrityksen olemassa oleva markkinointisuunnitelma ja samalla uusia asiakasyrityksen markkinointimateriaalien visuaalinen ilme, etenkin logon, käyntikortin ja yhteneväisen ...
Bliss Clinicin markkinointi sosiaalisessa mediassa: suunnittelusta toteutukseen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli Bliss Clinicin sosiaalisen median markkinoinnin suunnittelu ja toteutus sekä ihmisten tietoisuuden ja ymmärtämisen lisääminen kiropraktiikkaa kohtaan lääkkeettömänä vaihtoehtona ihmisten ...
Yrityksen brändin tunnettuuden lisääminen sosiaalisen median avulla : Case: Kirvesmies A. Kämäräinen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yritykselle markkinointiviestinnän kanavat sosiaaliseen mediaan tunnettavuuden lisäämiseksi. Tunnettavuuden lisäämisessä hyödynnettiin yrittäjän henkilöbrändiä ja yrityksen ...
Kauneudenhoitoalan yrityksen sisällöntuotannon kehittäminen Instagramissa
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin kauneudenhoitoalan yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotannon kehittämistä Instagramissa. Työssä toimeksiantajana toimi Porissa sijaitseva kauneudenhoitoalan yritys, joka on ...
Sosiaalisen median merkitys piensijoittajan sijoittamiseen - kuka kantaa vastuun?
(2022)
Sijoittamisen voidaan ajatella olevan tämän hetken trendi. Sijoituskeskustelu on yleistynyt viime vuosina valtavasti, ja se on näkynyt myös sosiaalisessa mediassa. Sijoituskeskustelu on entistä avoimempaa, ja ihmiset jakavat ...
Case: Verkkokaupan ulkoasu ja markkinointi
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena perustettiin verkkokauppa pienelle käsityöalan yritykselle ja tehostettiin yrityksen markkinointiviestintää. Virven Villaset Laitilasta on myynyt tuotteitaan pääsääntöisesti pienten kyläpuotien ...
Pankin näkyvyyden lisääminen ja uusien asiakkaiden hankinta some-markkinoinnilla
(2022)
Tämän opinnäytetyön keskeisinä tavoitteina oli lisätä kohdeyrityksen näkyvyyttä ja saada uusia asiakkaita kehittämällä some-markkinointia sekä luomalla toimintasuositukset sosiaalisen median käytön tueksi. Lähtötilanteessa ...
Sosiaalinen media vakuutusmyyjän viestintäkanavana
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median viestintäkanavien hyödyntäminen vakuutusmyyjän työssä. Sosiaalisen median suosio vakuutustuotteiden myyntikanavana on kasvanut. Vakuutusmyyjän henkilökohtainen myyntityö on ...
Social media as a marketing communications tool in health and welfare sector in Finland
(2022)
This master’s thesis was commissioned by Kumppania Ltd. Kumppania is a communications agency specializing in the social, health and welfare sector. The author of this master’s thesis is a project manager at Kumppania.
The ...