Haku
Viitteet 1-10 / 25
Eettisyyden merkitys markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kahta eri mainoskampanjaa kolmen eri eettisen teorian avulla ja luoda tietoa siitä, miten markkinoinnissa on lainsäädännön lisäksi huomioitava myös sen eettisyys. Tutkittavat ...
Vapaalaskuvälineiden markkinointi ja sosiaalisen median sisällöntuotanto
(2020)
Viime vuosien aikana sosiaalisen median merkitys markkinoinnissa on kasvanut ja sen rooli urheiluvälineiden markkinoinnissa on merkittävä. Tämän opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli tutkia kirjallisuuskatsauksen ...
Tavanomaisen mainonnan rooli digitaalisen mainonnan puristuksessa
(2019)
Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää mahdolliset erot perinteisen ja digitaalisen Internet-mainonnan välillä sekä vertailla niiden tehokkuutta. Tätä varten tutkimuksessa on toteutettu kysely liittyen kuluttajien reaktioon ...
Digitaalisten markkinointikanavien optimointi : case: Ravintola Kallio Oy
(2023)
Opinnäytetyö keskittyy Ravintola Kallio Oy:n digitaalisten markkinointikanavien tehokkaaseen hyödyntämiseen. Tutkimuksessa käytetään sekä vertailevaa että arvioivaa tutkimusmenetelmää, jonka avulla tarkastellaan eri ...
Näkyvyyden lisääminen Pits-Priia -myymälälle
(2023)
Työ tehtiin toimeksiantona yhdistykselle Nyplääjät ry. Työn tavoitteena oli löytää markkinoinninkeinoja yhdistyksen myymälän näkyvyyden parantamiseksi sekä myynnin lisäämiseksi. Myymälän näkyvyydessä oli parannettavaa, ...
Markkinointisuunnitelma : Laukku Marjanen Ky
(2024)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Laukku Marjaselle. Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tuloksena on markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajalla ei ole tällä hetkellä markkinointisuunnitelmaa, ...
Markkinointisuunnitelma case Photography By Markus Helminen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena on päivittää asiakasyrityksen olemassa oleva markkinointisuunnitelma ja samalla uusia asiakasyrityksen markkinointimateriaalien visuaalinen ilme, etenkin logon, käyntikortin ja yhteneväisen ...
Porin kauppahallin markkinoinnin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli Porin kauppahallin markkinoinnin kehittäminen. Toimeksiantajana toimi Porin kauppahalli. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisilla markkinointipanostuksilla ja - painotuksilla Porin ...
Varoja kerryttävän tapahtuman järjestäminen ja markkinointi: Match Show Karkun Metsästysseura Ry:lle
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee epävirallisen koiranäyttelyn järjestämistä tapahtumana. Opinnäytetyössä käydään läpi tapahtuman järjestäminen alusta loppuun, sekä tapahtuman järjestämiseen tarvittavia lupia. Opinnäytetyössä ...
Bliss Clinicin markkinointi sosiaalisessa mediassa: suunnittelusta toteutukseen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli Bliss Clinicin sosiaalisen median markkinoinnin suunnittelu ja toteutus sekä ihmisten tietoisuuden ja ymmärtämisen lisääminen kiropraktiikkaa kohtaan lääkkeettömänä vaihtoehtona ihmisten ...