Haku
Viitteet 1-10 / 21
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case : Tia N Cakes
(2021)
Tässä opinnäytetyössä luotiin sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Tia N Cakes -yritykselle, joka toimi opinnäytetyön toimeksiantajana. Markkinointisuunnitelman tavoitteena oli helpottaa toimeksiantajan markkinointia, ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja asiakassuhteiden ylläpitäminen Yyteri Beach Lomakeskuksessa
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja asiakassuhteiden ylläpitäminen Yyteri Beach Lomakeskuksessa. Työn aihe valittiin ja rajattiin toimeksiantajayrityksen tarpeiden mukaan ja tavoitteena ...
Instagram osaksi markkinointiviestintää : Case: Scandic Pori
(2020)
Opinnäytetyön tutkimustyönä oli tutkia sosiaalisen median markkinointia Scandic Porissa. Tavoitteena oli saada sosiaalisen median markkinointia kehitettyä hyödyllisemmäksi ja luoda tulevaisuutta ajatellen Instagram osaksi ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän toteutuminen kolmessa kymenlaaksolaisessa kartanossa
(2020)
Opinnäytetyö oli tutkimuksellinen työ ja siinä käytettiin sekä laadullisia, että määrällisiä tutkimusmenetelmiä. Sen tarkoituksena oli tutkia kolmea tiettyä kartanoa Kymenlaaksossa ja kuinka ne ovat onnistuneet ...
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa ja sen vaikutus ostokäyttäytymiseen Case: Halonen Pori
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä tietoa toimeksiantajan, Halonen Porin, sosiaalisen median seuraajien suhtautumisesta sosiaalisessa mediassa tapahtuvaan markkinointiviestintään, ja täten tutkimuksen kautta selvittää, ...
Sosiaalisen median käyttö matkailualan digimarkkinoinnissa
(2019)
Tässä työssä tutkittiin sosiaalisen median käyttöä matkailualan yritysten digimarkkinoinnissa. Tutkimusta oli rajattu kolmeen yritykseen, joita haastateltiin. Näin ollen, tuloksia ei voida liikaa yleistää. Tämän työn ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma, Scandic Rauma
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantajaorganisaatio Scandic Raumalle. Työssä keskityttiin erityisesti kahteen sosiaalisen median kanavaan, jotka olivat Facebook ja ...
Instagramin ABC - Instagram-markkinointioppaan tuottaminen matkailuyrittäjille
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tehtävänä oli tuottaa Satakuntalaisille matkailuyrittäjille Instagram-markkinoinnin opas. Työ toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä, jossa tiedonhankintamenetelminä käytettiin ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma Hotel Bepopille
(2021)
Sosiaalinen media on nykyään suuressa roolissa yksityishenkilöiden ja yritysten arjessa. Sosiaalinen media auttaa yrityksiä tavoittamaan asiakkaat entistä paremmin. Markkinointiviestintä siirtyy jatkuvasti yhä enemmän ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma yritykselle Tourwise Ireland
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median markkinointisuunnitelma yritykselle Tourwise Ireland. Työn aihe valittiin ja rajattiin toimeksiantajan kanssa yhdessä yrityksen tarpeiden mukaan. Tavoitteena oli luoda tehostettu ...