Haku
Viitteet 1-10 / 55
Työterveyshuollon asiakasyritysten tyytyväisyys työterveyshuollon palveluihin puolustusvoimissa
(2020)
Työterveyshuolto on työpaikan tukiyksikkö. Laadukas ja vaikuttava työterveyshuollon toiminta edellyttää hyvää työterveysyhteistyötä. Tämän tutkimuksen toimeksiantaja on puolustusvoimien Sotilaslääketieteen keskuksen ...
Asiakastyytyväisyyskysely henkilöstöravintolaan - Case Yritys X
(2019)
Tämän opinnäytetyön avulla haluttiin selvittää yritys X:n henkilöstöravintolan asiakkaiden tyytyväisyyttä henkilöstöravintolan palveluihin. Viimeisimmästä asiakastyytyväisyyskyselystä on jo pidemmän aikaa, joten uuden ...
Uuden liikunta- ja kamppailukeskuksen asiakaskokemuksen mittaaminen asiakastyytyväisyyskyselyn keinoin
(2020)
Tiivistelmä
Elämme asiakkaan aikakaudella. Liikuntapalvelujen tulee tuottaa asiakkaalle selkeää arvoa. Vaatimukset kasvavat. Yritysten välinen kilpailu on kovaa ja ylivertaisesta asiakaskokemuksesta saattaa tulla se ...
Asiakastyytyväisyys Kahvila Väkkärä
(2019)
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kahvila Väkkärän lounastarjoilun asiakastyytyväisyyttä, palvelun laatua sekä näiden kehittämistä ja tulevan toiminnan kartoittamista asiakastyytyväisyyskyselyn ...
Hallinnon sihteeripalveluiden toimintamallin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön lähtökohtana oli toimeksiantaja organisaation tarve kehittää sisäisiä hallinnollisia sihteeripalveluita asiakaslähtöisimmiksi hyödyntämällä valmentavan johtamisen menetelmiä.
Tavoitteena oli selvittää ...
K-Market Neulamuikun asiakastyytyväisyys
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää K-Market Neulamuikun asiakkaiden tyytyväisyyden tasoa. Tutkimuksella haluttiin selvittää, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat kaupan yleisilmeeseen, valikoimaan ja saatavuuteen
sekä ...
Pelastustoiminnan asiakastyytyväisyys
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli pelastustoimen asiakastyytyväisyyden menetelmän kehittäminen ja mittaaminen. Työn tavoitteena oli tuottaa asiakastyytyväisyyttä mittaava menetelmä pelastustoimen käyttöön Pohjois-Savossa ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen: Mercatus Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on pohtia asiakaskokemusta: mistä se muodostuu ja millaiset asiat siihen vaikuttavat. Työ koostuu teoriaosuudesta sekä asiakastyytyväisyystutkimuksesta, mikä on tehty toimeksiantajayritykselle ...
Siilinjärven perhetyön asiakastyytyväisyys 2019
(2019)
Opinnäytetyössä selvitettiin Siilinjärven kunnan tarjoaman perhetyön asiakastyytyväisyyttä. Siilinjärven kunnan perhetyölle kehitettiin työkalu, jolla he voivat selvittää perhetyön toimivuutta ja merkittävyyttä. Toimeksiantajalla ...
Asiakastyytyväisyys NINA&HENRIssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön ensisijainen tavoite oli kartoittaa NINA&HENRIn asiakastyytyväisyyttä. Lisäksi tavoitteena oli selvittää NINA&HENRIn tunnettuutta, aukioloaikojen sopivuutta, asiakkaiden asiointikertojen määriä, ...