Haku
Viitteet 1-10 / 34
Miten pääkaupunkiseudulla toimivat ravintola-alan yritykset huomioivat vieraskieliset kuluttajat markkinointiviestinnässää?
(2019)
Kielitaidon merkitys työelämässä kasvaa jatkuvasti. Monessa suomalaisessa yrityksessä, etenkin pääkaupunkiseudulla, virallisena kielenä toimii jokin muu kieli kuin suomi ja yhä useampi suomalainen yritys hakee kansainvälisiä ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma: Case Preventos Informatics Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestintäsuunnitelma. Työ tehtiin toimeksiantona kuopiolaiselle informaatiopalveluja tarjoavalle yritykselle nimeltään Preventos Informatics Oy. Opinnäytetyön lähtökohtana oli ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma Gym Ironialle
(2020)
Gym Ironia on Jyväskylän keskustassa sijaitseva tavoitteellisten treenaajien kuntosali, josta löytyy puitteet, niin fysiikan kehittämiseen kuin voimailuharjoittelemiseen. Se on ollut toiminnassa jo useamman vuoden ja ...
Tuottoisan blogin elementit : Vinkkejä blogin rakentamiseen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa opinnäytetyön tekijälle blogi, josta voi tulevaisuudessa kehittyä tulonlähde. Työllä myös tavoiteltiin sitä, että lukijat voisivat käyttää opinnäytetyötä apuna oman tuottoisan blogin ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma : Kuopio Living Lab
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma Kuopio Living Lab- palveluille. Kuopio Living Lab on Kuopion kaupungin, Savonia-ammattikorkeakoulun ja Kuopion yliopistollisen sairaalan eli kolmen ...
Näkökulmia pk-yrityksen kilpailukykyyn ja kilpailuetuun B2B- kaupassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan pk-yrityksen kilpailukykyyn ja kilpailuetuun vaikuttavia tekijöitä myynnin ja markkinoinnin näkökulmista. Jotta työ olisi mahdollisimman monipuolinen ja objektiivinen, on työssä tutkittu ...
Sponsorihankinnan kehittäminen : Case: Kuopion Uimaseura
(2021)
Opinnäytetyö on tutkimuksellinen kehittämistyö, jonka aiheena on Kuopion Uimaseuran sponsorihankinnan kehittäminen. Opinnäytetyössä avataan nykyaikaista sponsorointia monesta erinäkökulmasta ja sponsori-myyntiä käsitellään ...
Brändin tunnettuuden tutkiminen ja kehittäminen: Case MessiLive.fi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää MessiLive-brändin tunnettuutta ammattikorkeakouluopiskelijoiden keskuudessa sekä laatia kehittämisehdotuksia toimeksiantajayrityksen käyttöön tunnettuuden kehittämiseksi. ...
Markkinointisuunnitelma
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä markkinointisuunnitelma, jossa haluttiin kehittää markkinointiviestintää. Toimeksiantajana oli ravitsemisalan organisaatio ja markkinointisuunnitelma tehtiin Ruokalaakso -hankkeelle. ...
Instagram-markkinointisuunnitelma: case NUE collections
(2023)
Instagram on nykyään yksi yleisimmin käytetyistä sosiaalisen median markkinointialustoista. Opinnäytetyö toteutettiin opiskelijan omalle toiminimiyritykselle NUE collections. Yrityksen toiminta tapahtuu pääasiassa ...