- Selaus nimekkeen mukaan Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
Viitteet 320-339 / 4012
-
Branding and Visual Identity for a Music-Themed Cafe
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)The topic of this thesis work was the process of creating a brand and a visual identity for a music-themed cafe called Levylautanen. The business idea behind this start-up company is to provide a new kind of concept cafe ... -
Branding and Visual Identity. Case: Kikerigu
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)This paper is about branding a company and creating a consistent brand image. The purpose of this thesis is to provide a course of actions and reference material on how to create a brand, visual identity, and products for ... -
Branding Case: Building The Visual Identity Of Cornerstone Cafe, Kotka
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2014)This thesis project aims to create a visual identity for a Christian café, Cornerstone. Cornerstone is a pop-up cafeteria that serves the community as an outreach centre, acting as an easy stepping-stone for non-church ... -
Branding the Strenghts of Maritime Business
Publications of Kymenlaakso University of Applied Sciences. Series B. No: 151 (Kymenlaakso University of Applied Sciences, 2016) -
Brändin jalkauttaminen. Case: Brändi-hanke
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)Vahvan ja menestyvän brändin rakentaminen on prosessi, joka vaatii aikaa ja sitoutumista. Hyvin rakennettu brändi erottuu selkeästi kilpailijoistaan ja synnyttää asiakkaissa haluttuja mielleyhtymiä. Jotta brändi menestyisi, ... -
BRÄNDIN RAKENTAMISESTA PALVELUMUOTOILUUN : – Uusia työtapoja ja työkaluja
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön aiheena on palvelumuotoilu ja palvelumuotoilun toteuttaminen mark-kinointiviestintätoimistossa. Työn tavoitteena on selvittää uusin käsitys palvelusta ja palvelumuotoilusta sekä saavuttaa ymmärrys, mitä ... -
Budjetointi : Suunnittelun tehostaminen 1. Logistiikkarykmentissä
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän tutkimustyön aihe on budjetointi. Tavoitteena oli selvittää toimeksiantajan budjetointiprosessin suunnitteluvaiheet ja tunnistaa niistä kehittämiskohteita, jotta sen toiminnan ja resurssien suunnittelu tehostuisi. ... -
Budjetointi Ravimäkiyhdistys ry:ssä
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)TIIVISTELMÄ KYMENLAAKSON AMMATTIKORKEAKOULU Liiketalous LEINONEN, MERJA Budjetointi Ravimäkiyhdistys ry:ssä Opinnäytetyö 39 sivua + 8 liitesivua Työn ohjaaja Lehtori Pellervo Ukkola Toimeksiantaja Ravimäkiyhdistys ... -
Building a Net Database for Kymenlaakso Tourism
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2014)The Kymenlaakso University of Applied Sciences started a project on Tourism to de-velop the industry within its region. Part of this project is to create a net database on tourism, to be used as a research tool for the ... -
BUILDING CUSTOMER LOYALTY THROUGH IMPROVING SERVICE QUALITY- CASE: PIZZA BRAVO, KOUVOLA, FINLAND.
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)Apparently, customer loyalty is regarded as one of the most crucial factors or “key performance indicators” for any business in general to exist and stay consolingly in the competitive business world. Furthermore, due to ... -
Burmalaisten maahanmuuttajien kotoutumisen edistäminen
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli edistää burmalaisten 16 - 29-vuotiaiden maahanmuut-tajien kotoutumista Suomeen. Opinnäytetyö kuuluu Voi Hyvin Nuori! -hankkeeseen, jos-sa kiinnostus kohdistuu Kymenlaaksossa asuvien 16 - ... -
Business Concept Development : Case: P.Art: Party Artistic Solutions Oy
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)The thesis is devoted to key points which shall be considered when redeveloping a business concept. The thesis explains how the business concept was modified in order to meet the changes in the market and to remain competitive ... -
Business Culture Differences in Communication between Finland and Tunisia
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)The topic for this thesis is the business culture differences in communication between Finland and Tunisia. The business world is increasingly international which means that the business men and women should acknowledge ... -
Business Plan for a Café for the “Erdbeerplantage Mecke” in Göttingen, Germany
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2015)This study was created in order to open a new café in the summer of 2015 at the “pick-it-yourself” strawberry field of “Erdbeerplantage Mecke”. In order to support the process of the study, a business plan was created. The ... -
Business Plan of Asian House Restaurant
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)The purpose of the thesis was to make a practical plan for setting up an Asian restaurant “Asian House” in Oulu. The business plan clarified what kind of food will be provided and what customers could be targeted in the ... -
BUSINESS PLAN: FENFANG LI RESTAURANT
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)Xin Cai Oy is planning to open a new Chinese restaurant, called Fenfang Li Res-taurant. The research work is about the introduction of restaurant’s food and ser-vice, the choice of appropriate location, major competitors’ ... -
Business Possibilities of Finnish Pulp Sector in Vietnamese Market
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)Pulp and paper industry is a very important industry in many countries. The birth of paper was a mark of another level in science and technology, bringing human beings to new civilized era. Although pulp industry plays an ... -
Business-akatemia - yrittäjämäistä toimintaa oppimassa vuosina 2001 - 2009
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)Business-akatemia on ollut yksi innovatiivisista oppimisympäristöistä Kymenlaakson ammattikorkeakoulussa. Business-akatemia kuului liiketalouden koulutusohjelman suuntautumisvaihtoehtoihin, ja siellä opiskeltiin yrittäjyyttä ... -
Business-to-Business Customer Acquisition by Means of Direct Marketing for Services SMEs
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)The research discusses the problem of business-to-business services SMEs’ customer acquisition by means of direct marketing. The main objective of the study was to gain a deeper understanding of the problem of customer ... -
BUYING BEHAVIOUR OF MILLENNIALS CHANGING TRADITIONAL MARKETING PRACTICES
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)People born roughly between 1980 and 2000 are commonly known as Millennial generation or Generation Y, who in the modern day they are entering adulthood. Millennial young adults are becoming of sharper social, academic and ...