Haku
Viitteet 1-7 / 7
Palvelupolun kehittäminen Yyteri Beach Lomakeskuksessa
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on Yyteri Beach Lomakeskuksen palvelupolun sekä asiakaskokemuksen kehittäminen mökkikohtaisten ohjekansioiden avulla. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Yyteri Beach ...
Projektipäällikköpalvelun tuotteistaminen : case Tietokeskus Finland Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuotteistaa IT-palveluyhtiö Tietokeskus Finland Oy:n projektipäällikköpalvelu. Tietokeskuksessa oli havaittu, että sen asiakasyritysten IT-projekteihin tarvitaan niihin erikoistuneita ...
Palvelumuotoilu sijoitusasuntojen hallinnointipalvelun jatkokehittämisessä
(2022)
Asuntosijoittaminen on kasvava trendi, joka lisää myös sijoitusasuntojen hallinnointiin liittyvien palvelujen kysyntää. Tässä opinnäytetyön kehittämistehtävässä selvitettiin minkälaisille alan palveluille on kysyntää ja ...
Mobiiliasiakkaan digitaalinen palvelupolku : case Turun Teknologiakiinteistöt Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä asiakastutkimus mobiiliasiakkaan uudistuneesta palvelupolusta, joka oli muuttunut Werstas Store -palveluiden siirryttyä mobiiliversioon, Spacentiin. Työssä haluttiin selvittää, ...
Ikäihmisten yhteisöllinen asuminen Naantalissa : tapaustutkimus säätiön palvelutoiminnan siirtymisestä kaupungille
(2022)
Muuttuva toimintaympäristö vaikuttaa ikäihmisten palveluihin tulevaisuudessa. Väestöennusteen mukaan Naantalin ikäihmisten määrä lisääntyy merkittävästi. Naantalissa on käynnistetty valmistelutyö Aurinkosäätiön palvelutoiminnan ...
Etäeläinlääkäripalvelun asiakastyytyväisyyskysely ja kehittämisideat
(2022)
Tässä tutkimuksessa kartoitettiin toimeksiantajayrityksen etäeläinlääkäripalvelun tunnettuutta ja palvelutyytyväisyyttä. Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella etäpalvelun asiakaskokemusta laaja-alaisesti ...
Jälkimarkkinoinnin tehostaminen : case: Autoverkkokauppa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Autoverkkokaupan jälkimarkkinoinnin solmukohdat ja laatia niiden pohjalta kehityssuunnitelma, joka perustuu asiakkaiden odotuksiin sekä henkilöstön näkemykseen paremmasta ...