Viimeksi lisätyt Turun ammattikorkeakoulu
Viitteet 6976-6990 / 21100
-
Palkitsemisen kehittäminen tuotantotyössä: case Valmet Automotive Oy
(2021)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Valmet Automotive Oy. Sen tavoitteena oli tuottaa toimiva, kannustava ja sitouttava reaaliaikainen palkitsemismalli tuotantotyöntekijöille. Toimeksiantajalla ei ole käytössä ... -
Asumisen hiilijalanjälki
(2021)Tämän insinöörityön tavoitteena on selvittää esimerkkirakennuskohteen elinkaaren aikaisen hiilijalanjäljen merkitys asumisen hiilijalanjälkeen. Asumisen hiilijalanjälkeä tarkastellaan kolmessa osassa: energian käyttö ... -
Tehdään yhdessä tästä kirjastosta se mahdollisuuksien talo: asukkaiden osallisuutta vahvistavan yhteistyön kehittäminen Mikkelin seutukirjastossa
(2021)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Mikkelin seutukirjaston ja muiden toimijoiden välisiä yhteistyömahdollisuuksia. Yhteistyön tavoitteena on tukea ja edistää asukkaiden osallisuutta ja hyvinvointia. Samalla haluttiin ... -
Uusasiakashankinta asunnon vuokravälityksessä
(2021)Opinnäytetyö perustuu toimeksiantoon, jonka sain Turun Seudun Vuokravälitys Oy:ltä eli TSVV Oy:ltä. Uusasiakashankinta on liiketoiminnan jatkuvuuden kannalta yksi kriittisimmistä kulmakivistä. Opinnäytetyön on tarkoitus ... -
Mentorointimallin toteutuminen Duunipolki hankkeessa
(2021)Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia 6Aika: Duunipolku –hankkeessa käytetyn mentorointimallin toteutumista hankkeen mentoroinneissa keväällä 2019. Hankkeeseen osallistui 5 työtöntä, joille jokaiselle hankittiin oma ... -
Laadukas perehdyttäminen : perehdytysmateriaalin kehittäminen suun terveydenhuollossa
(2021)Uudessa työssä aloittaminen voi tuntua aluksi stressaavalta, sillä siihen liittyy paljon jännittäviä tekijöitä aina uusista ihmisistä ja työtehtävistä muuttuvaan työkulttuuriin. Uuden työntekijän perehdyttäminen on tärkeää, ... -
B2B-MYYNTIPROSESSIN KEHITTÄMINEN ASIAKASLÄHTÖISEKSI
(2021)Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakastyytyväisyyttä ja B2B-myynnin kehittämistä. Tavoitteena oli kerätä B2B-asiakkuuksilta kokemuksia myynti- ja asiakkuudenhoitoprosesseista heidän näkökulmastaan asiakastyytyväisyyskyselyn ... -
MARKETING PLAN RECOMMENDATIONS - CASE STUDY: Company X
(2021)The purpose of this bachelor’s thesis was to develop effective marketing plan recommendations for the case company within the hospitality industry. This was done by utilizing different marketing strategies by identifying ... -
Marketing plan recommendations : case study: company X
(2021)The purpose of this bachelor’s thesis was to develop effective marketing plan recommendations for the case company within the hospitality industry. This was done by utilizing different marketing strategies by identifying ... -
Ohjelmoinnin harjoittelijan päiväkirja
(2021)Opinnäytetyön aiheena on ohjelmoinnin harjoittelijan päivittäinen työskentely. Opinnäytteen tavoitteena oli kuvata harjoittelijan päivittäistä työtä ohjelmistoja tekevässä yrityksessä. Tavoitteena on kuvata, myös mistä ... -
Resource allocation in project and portfolio management : a case study of workload assessments
(2021)Toimeksiantajayritys haluaa kehittää projektiportfolion hallintaa ja hiljattain yrityksessä käyttöönotettua Thinking Portfolio® -työkalua. Yrityksen toimitusketjun johtoryhmää haastateltiin akuuttien kehityskohteiden ... -
Suutarin lapsella ei ole kenkiä – viestintäsuunnitelma mainostoimistolle : case : Mainostoimisto SST Oy
(2021)Tämän opinnäytetyön aihe on sosiaalisen median viestintäsuunnitelman tekeminen toimeksiantajalle. Kirjallisessa osuudessa on tutkittu mitä on hyvä sosiaalisen median viestintä yritykselle. Kirjallisten lähteiden lisäksi ... -
Webinaari-kokonaisuuden tuotteistaminen: case fratres
(2021)Opinnäytteen tavoitteena oli laatia Fratresin palvelulle uusi konsepti. Työn tarkoituksena oli parantaa olemassa olevaa palvelua tuotteistamisen avulla. Toimeksiantajan palvelun tehtävänä on auttaa asiakasyrityksiä ... -
Scriptwriting for a marketing video
(2021)Tämä opinnäytetyö tutkii käsikirjoituksen luonita markkinointitarkoituksiin. Opinnäytetyön toimeksiantaja on yritys nimeltä Donna Taponero. Donna Taponero tuottaa 100% luonnontuotehoitovoiteita ja saippuoita. Tutkimusmenetelmänä ... -
Perspectives and anticipated competences of future proof leadership : leadership after COVID-19 pandemic
(2021)Maailma muuttuu nopeasti yhä monimutkaisemmaksi ja samalla myös työskentelytavat muuttuvat. Digitalisaatio ja elämäntapojen muutos muokkaavat työn muotoja ja kulttuuria, mikä edellyttää uusia työskentelyn tapoja ja uudenlaista ...