Viimeksi lisätyt Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 3721-3735 / 16596
-
Suomalainen ruoka ja kuluttajien ostokäyttäytyminen sen parissa ruokakaupoissa
(2022)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaista kuluttajien ostokäyttäytyminen on suomalaisen ruoan parissa ruokakaupoissa, ja mitkä ovat ne merkittävimmät tekijät mitkä siihen vaikuttavat. Tavoitteena oli saada lisää ... -
Yksityisasiakkaiden kokema laatu Sorcolor Oy:n toteuttamissa maalausurakoissa
(2022)Asiakkaiden kokema laatu koostuu useista laadun arvotekijöistä. Kaikki kohtaamispisteet asiakkaan ja palvelu-liiketoimintaa tekevän yrityksen välillä ovat niitä tekijöitä, joista asiakkaan kokema kokonaislaatu muodostuu. ... -
Ympäristövastuulliset hankinnat osana hiilineutraalia ammattikorkeakoulua
(2022)Ilmastonmuutos on yksi aikakautemme suurin ja koko maailman väestöä koskettava ongelma. Koko maailmakehittää keinoja ilmaston lämpenemisen pysäyttämiseksi, jotta siitä aiheutuvat riskit ihmiselle ja ympäristöllevoitaisiin ... -
An Analysis of Angel investment in Vietnamese market
(2022)The COVID-19 pandemic has reshaped the sociographic and societal environment of the world, opening many opportunities for new economies to revival and break through. Similarly, the Vietnamese economy is joining the race. ... -
Observation of the events and other factors that can potentially influence the stock prices
(2022)The topic of the external events and information having a potential impact on the stock prices movement has been around and about for a very long time. It is believed that a lot of specialists have been inquiring into ... -
Kuntosalin asiakkuuksien vaihtuvuuden minimointi: Case: GYM08
(2022)GYM08 on Jyväskylän keskustassa sijaitseva kuntosali. Kuntosali on aloittanut toimintansa vuoden 2021 huhtikuussa. Toiminta on ollut liiketoiminnan kannalta noususuhdanteista koko kuntosalin elinkaaren ajan. Liiketilat ... -
Impact of the AI on the future of Marketing
(2022)An increasing interest for Artificial Intelligence (AI) by companies showed that AI brings advantages to the business processes, including marketing. Even though it is highly welcomed in marketing, companies fail to enhance ... -
A Comparison of Stock Market Performance of Large-Scale corporations in the wake of Covid-19: A Study of Russian Stock Market
(2022)Oil production takes a significant share of Russian GDP, hence, may represent the oil production dependency to its economy and stock market. For the past decade, Russian oil production volumes were growing. However, the ... -
Riita-asiain oikeudenkäyntikulujen korvausvelvollisuuden kohtuullistaminen
(2022)Oikeudenkäynnin hävinnyt osapuoli maksaa yleensä sekä omat että vastapuolen oikeudenkäyntikulut, joiden määrä on yli kaksinkertaistunut kahden viime vuosikymmenen aikana. Pelko häviämisestä ja sen myötä maksettavista ... -
Pandemian vaikutukset keskisuomalaisten yritysten asiakassuhteisiin
(2022)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, onko koronakriisillä ollut vaikutuksia keskisuomalaisten yritysten asiakassuhteisiin. Työssä olevaa tutkimusaineistoa kerättiin B2B-myyntiä tekevien yritysten henkilökunnalta, joilla ... -
Myynnin edistäminen soittotyössä: Case Northbound
(2022)Tutkimuksen tavoitteena oli tuottaa sisäistä näkemystä soittotyössä tehtävään myyntityöhön ja selvittää myyntityössä ilmeneviä kehityskohteita myynnin edistämiseksi. Toimeksiantajan yrityksessä oli tarve kartoittaa soittotyötä ... -
The X-Culture project from the participants’ point of view: Team integration and collaboration processes
(2022)Global virtual teams are increasing in popularity as a result of increased global connectivity due to the world’s technological advancements and the consequences of the COVID-19 pandemic. Business schools started introducing ... -
Osaamisen kehittäminen yrityksessä X
(2022)Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi pienehkö markkinointialan konsultti yritys. Kohde yrityksellä oli tarve kehittää osaamispääoman johtamista eli osaamisen johtamista. Tutkimuksen tavoitteena oli luoda yritykselle osaamisen ... -
Nonverbaalisen viestinnän merkitys myyntityössä
(2022)Opinnäytetyössä tutkitaan nonverbaalin viestinnän merkitystä myyntityössä. Tavoitteena tutkimuksessa oli selvittää myyjien tietoisuutta nonverbaalista viestinnästä ja sen hyödyntämisestä asiakaskohtaamisessa. Tutkimuksessa ... -
Markkinointisuunnitelma; case Parturi-Kampaamo Kehys
(2022)Opinnäytetyön aiheena oli markkinointisuunnitelman tekeminen kohdeyritykselle. Sen tarkoituksena oli luoda kohdeyritykselle käsikirjana toimiva markkinointisuunnitelma. Toimeksianto lähti yrittäjän toiveesta, sillä ...