Haku
Viitteet 1-10 / 12
Brand evaluation : AVK Finland Oy
(2019)
Strategic brand management may increase company's success. Strategic brand management´s influence in company success cannot be emphasized enough and it should be integrated as part of the company strategy. This research ...
Marketing plan for Xing Yin Yue Art Center
(2019)
This bachelor thesis was about a marketing plan for XYY Art Center - a Chinese company which mainly offers art lessons for 3-14 years old Chinese children. The author did two month practical training in this company and ...
Analyzing the brand image and brand identity of Korkeasaari Zoo
(2019)
This thesis was commissioned by Korkeasaari Zoo with the purpose of providing Korkeasaari with concrete information and analysis of how well the zoo’s brand identity and brand image match, as well as search for suitable ...
Työnantajabrändin viestintä videotuotannon avulla: tutkimus työnantajabrändin viestinnästä ja videotuotannon roolista siinä
(2019)
Videoiden merkitys nykypäivän markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti, sillä videoiden arvioidaan kattavan vuoteen 2020 mennessä 82 % kaikesta internetin viestinnästä. Nuorena videotuotantoyhtiönä Value Creativesta jatkavalle ...
Brändin vahvistaminen digimarkkinoinnin keinoin : case: Startup World Cup Finland 2019
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Startup World Cup Finland tapahtumalle. Tavoitteena työssä oli rakentaa Startup World Cup Finland - tapahtuman brändiä digimarkkinoinnin keinoin. Opinnäytetyö on toiminnallinen, ...
Eettisen muotiverkkokaupan brändin kehittäminen : Case: Story of Hope Oy
(2019)
Tässä tutkimustyössä kehitetään Store of Hope verkkokaupan brändiä palvelumuotoilun keinoin. Koska Store of Hope -yrityksen liiketoiminta perustuu eettiseen muotiverkkokauppaan, kehittämistyössä keskitytään digitaaliseen ...
Kyselytutkimus ysiväylän alueen matkailuyrityksille
(2019)
Opinnäytetyönä toteutettiin ysiväylän edunvalvontaa hoitavalle Pro Ysitie –yhdistykselle kyselytutkimus. Tämän kyselytutkimuksen tavoitteena oli selvittää elinkeinoelämän tarpeita ysiväylän kehittämiseksi ja saavutettavuuden ...
Brändi-identiteetin ja -imagon kartoitus ja vertailu : Makia Clothing
(2019)
Tämän opinnäytetyön pääaiheina ovat brändi, brändi-identiteetti sekä brändi-imago, ja ne toimivat myös työn teoreettisen viitekehyksen osa-alueina. Opinnäytetyön tarkoituksena on muodostaa vaatebrändi Makialle yhtenäinen ...
Improving sponsorship sales for Jukurit HC Oy
(2019)
The objective of this thesis is to find out what sponsors are looking for in the sponsorship with Jukurit and how they are measuring the results of the sponsorship. The purpose of this study is to provide Jukurit with ...
The paradox of a stronger beer
(2019)
The thesis is done for a foreign beer brand, who is seeking for an opportunity and market for a new product. The main point for this thesis is to find out that is there reason to bring a stronger new product to the Finnish ...