Haku
Viitteet 1-10 / 21
Building customer loyalty in the Nordic dog food industry: A future loyalty program for Purina Pro Plan
(2019)
This thesis focuses on designing a future loyalty scheme for Purina Pro Plan – a premium pet food brand that operates under Nestlé Purina PetCare. The aim of this project was to create a competitive strategic proposal and ...
Pukeutumispalvelun tuotteistamissuunnitelma palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli pukeutumis- ja sovituspalvelun kehittäminen ja uudistaminen niin asiakkaan, myyjän ja pukeutumisneuvojan kuin yrityksenkin näkökulmasta. Toiveena oli, että opinnäytetyössä kartoitettaisiin ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen palvelujen kehittämisessä : Asiakaslähtöisen palvelutuotannon kehittäminen kuvantamisessa
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata systemoidun kirjallisuuskatsauksen avulla, miten palvelumuotoilua hyödynnetään terveydenhuollon palvelujen kehittämisessä. Tavoite oli saada kokonaiskäsitys olemassa olevasta tiedosta ...
Erätauko! : Oulun Kärppien jääkiekko-ottelutapahtuman vetovoiman kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Kehittämistyössä syvennytään Oulun Kärpät -organisaation jääkiekko-ottelutapahtuman palveluihin ja niiden kehittämiseen asiakaskokemuksen kautta. Kehittämistyö on kvalitatiivinen tapaustutkimus, jonka menetelmänä on ...
Museo oppimisympäristönä : A&DO Labra -oppimiseen innostava konttinäyttely
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tutkimuksellinen kehittämistyö. Opinnäytetyö on toteutettu osana Designmuseon ja Arkkitehtuurimuseon A&DO – Arkkitehtuurin ja muotoilun oppimisen keskus -hanketta (2020–2023), joka toteutetaan Suomen ...
Digitaalinen hoitopolku - kaularankaleikkauspäätöksen saaneen potilaan ja henkilökunnan kuvaamana
(2020)
Digitalisaation myötä monet arkielämän tavat ja tiedot ovat siirtyneet sähköiseen muotoon. Terveydenhoidossa digitalisoituminen on ollut varsin hidasta. Näinä päivinä digitalisaatio kuitenkin näkyy jo vahvasti myös ...
Meistä on ihanaa, että teet tätä esitystä meille : Taiteilijan asiakaskokemuksen kehittäminen Kanneltalon kantaesitystuotannossa
(2020)
Kehittämistyössä käsitellään taiteilijan asiakaskokemuksen kehittämistä Kanneltalon kantaesitystuotannossa. Taiteilija on vapaan kentän esittävän taiteen ammattilainen, joka on päävastuussa kantaesityksen taiteellisesta ...
Asiakasymmärrys laboratoriopalvelun kehittämisen lähtökohtana
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on yksityinen lasten terveydenhuollon palveluja tuottava yritys Pikkujätti lasten ja nuorten lääkäriasema Oy. Pikkujätin strategian yksi päätavoite on tunnettu ja erinomainen asiakaskokemus. ...
JAMKin palvelut kansainvälistyville yrityksille
(2021)
Opinnäyte työ käsitteli Jyväskylän ammattikorkeakoulun liiketalouden yksikön palveluiden kehittämistä kansainvälistyville yrityksille. Opinnäytetyön tavoitteena oli asiakaslähtöisten palveluiden kehittäminen kansainvälistyville ...
Myymälöiden kehittäminen palvelumuotoillen : case Iittala
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Iittala-myymälöiden myyntiä palvelumuotoillen. Tavoitteena oli samalla osoittaa toimeksiantajayritykselle palvelumuotoilun hyödyllisyys kehittämistehtävissä.
Opinnäytetyön ...