Haku
Viitteet 1-10 / 47
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Sosiaalisen median B2B-markkinointiviestintäsuunnitelma
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa B2B-markkinointiviestintäsuunnitelma sosiaaliseen mediaan Yritys X:lle, joka on erilaisia uravalmennuksia ja ammatillisen kuntoutuksen palveluita tarjoava yritys. Yritys X toimii ...
Dataohjautuva markkinointiviestintäsuunnitelma Honey Cafelle
(2020)
Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma kuvitteelliselle kahvilayritykselle Honey Cafelle. Dataohjautuvan markkinointiviestintäsuunnitelman tavoitteena on ...
Klaus Haapaniemi & Co:n sosiaalisen median strategia
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Klaus Haapaniemi & Co:lle. Työssä oli tarkoituksena suunnitella yritykselle sosiaalisen median strategia vuodelle 2021. Toimeksiantaja oli pieni suomalainen tekstiili- ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma : HyMy-kylä – Hyvinvointia Myllypurosta
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli laatia toimeksiantajalle markkinointiviestintäsuunnitelma ulkoisen viestinnän tueksi sekä ohjaamaan ja helpottamaan oikeanlaisen sosiaalisen median sisällön tuottamisessa. ...
Mediaseurannassa kauneusbrändien Facebook-julkaisut
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkälaista markkinointiviestintää kauneusbrändit tekevät Facebookissa. Aihetta on tutkittu analysoimalla mediaseurantaan valittujen brändien sosiaalisen median päivityksiä ...
Sainauksesta singleen – äänitteen julkaisuprosessi itsenäisen levy-yhtiön näkökulmasta. Case: Polarvox
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin tapahtumien kulun ja toimenpiteiden prosessia itsenäisessä levy-yhtiössä, alkaen levytyssopimuksen teosta eli ”sainauksesta” aina siihen hetkeen saakka, kun ensimmäinen single julkaistaan ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma : Lace & Rose
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma vaatelainaamolle nimeltä Lace & Rose. Työn tavoitteena oli löytää selkeät suuntaviivat kohdeyrityksen ...
Miten mitata mainetta sosiaalisessa mediassa?
(2019)
Sosiaalinen media on osana arkeamme enemmän, kuin koskaan ennen. Tavallisten käyttäjien lisäksi se on tärkeä viestintäväline monille yrityksille, jotka tavoittelevat sosiaalisen median kautta potentiaalisia asiakkaita. ...
Digimarkkinointiviestintäsuunnitelma : Toivonen Media & Entertainment
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä digimarkkinointiviestinnän suunnitelma yritykselle Toivonen Media & Entertainment. Toivonen Media & Entertainment on kirjoittajan oma, yhden ihmisen sisällöntuotantoon erikoistunut ...