Haku
Viitteet 1-10 / 89
Asiakaskokemukset silkkipaino- ja brodeerauspalvelun kehittämiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kasipaino Oy:n asiakastyytyväisyyden nykytila erilaisten asiakaskokemuksien kokemana ja tarkoituksena oli saada tyytyväisyyden lisäksi kehitysideoita palvelun laadun varmistamiseksi. ...
Pakopeli palvelumuotoilun keinoin Case: Dangerous Cargo
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda palvelumuotoilun keinoin opettavainen ja innostava pakopeli, joka on asiakaskokemukselta ensiluokkainen ja jättää pelaajille muistijäljen. Hyvä asiakaskokemus ja muistijälki auttavat ...
Asiakaskokemustutkimus Aluprolle
(2020)
Nykypäivänä erinomaisen asiakaskokemuksen luominen tuo kilpailuetua ja luo asiakasuskollisuutta. Asiakkaiden kokemuksia, tarpeita ja odotuksia tulee kuunnella tarkemmin myös tulevaisuudessa. Digitaaliset kanavat ovat myös ...
Yhdistyksen asiakastyytyväisyys
(2021)
Tässä opinnäytetyössä toimeksiantajana toimi yhdistys ja tarkoituksena opinnäytetyössä oli tuottaa toimeksiantajalle tietoa selvittämällä toimeksiantajan asiakastyytyväisyyttä. Tavoitteena opinnäytetyössä oli kartoittaa ...
Asiakaskokemuksia palvelun laadusta Lohja Spa & Resortissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten kylpylähotellin asiakkaat kokivat palvelun laadun kylpylävierailunsa aikana ja toteutuuko toiminnassa arvolupaus ”Satumaisia elämyksiä kaikille aisteille”. Opinnäytetyön ...
Työntekijän perehdytysmallin kehittäminen palvelumuotoilun otteella
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Stockmannille työntekijälähtöinen perehdytysmalli.
Projektin viitekehyksen tietoperustana on työntekijälähtöisyys ja palvelumuotoilu. Työntekijälähtöisyys on ...
Asiakashankinta ja positiivisen näkyvyyden lisääminen tapahtuman avulla
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli löytää hyväntekeväisyys- ja liikuntatapahtuman avulla tavat saada positiivista näkyvyyttä ja asiakkaita toimeksiantajalle Ilona Liikunta Oy:lle. Tavoitteena oli tilaisuuden avulla ...
Rautakaupan asiakaskokemuksen kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli ensin tutkia ja sen jälkeen kehittää toimeksiantajarautakaupan asiakaskokemusta. Tutkimuksella haluttiin selvittää kuluttaja-asiakkaiden kokemia tuntemuksia eri kosketuspisteissä, keskittyen ...
Asiakaskokemuksen ymmärtäminen Yrityksessä X
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheeksi muodostui toimeksiantajan toiveesta kehittää yrityksen jälkihuoltoa tehokkaammaksi. Tarkoituksena oli luoda uusi, laajempi tyytyväisyyskysely Yritykselle X, jonka avulla saataisiin paremmin ...
Kohdeorganisaation sähköisen asioinnin kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja kohdeorganisaatio on keskinäisen vastuun perusteella toimiva yhteisö, jonka päätarkoituksena on työttömyysturvalaissa säädettyjen etuuksien ja muiden yhteisön toimialaan kuuluvien ...