Haku
Viitteet 1-10 / 26
Asiakaskokemukset silkkipaino- ja brodeerauspalvelun kehittämiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kasipaino Oy:n asiakastyytyväisyyden nykytila erilaisten asiakaskokemuksien kokemana ja tarkoituksena oli saada tyytyväisyyden lisäksi kehitysideoita palvelun laadun varmistamiseksi. ...
Lääkeyrityksen verkkopalvelun asiakaskokemuksen mittaaminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, minkälaista asiakaskokemusta tarjottiin lääkeyrityksen verkkosivuston käyttäjille sivuston uudistuksen jälkeen verkkokyselyn avulla. Työn tavoitteena oli arvioida onnistumista ...
Ostopolku K-Rauta Lahdesjärven viherpihalla
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli saada tarkempi kuva K-Rauta Lahdesjärven viherpihan asiakkaista ja heidän odotuksistaan ja asiakaskokemuksestaan myymälässä. Työn tavoitteena oli kuvata eri asiakassegmenttien ostopolku ...
Myyntiprosessin kehittäminen ja asiakaskokemuksen parantaminen Yritys X:ssä
(2020)
Tutkimuksessa haluttiin tutkia, millä tavalla toimeksiantajayrityksen myyntiprosessia pystyttäisiin kehittämään sekä asiakaskokemusta parantamaan. Jokaisessa myyntiorganisaatiossa on tärkeää, että myynti toimii saumattomasti ...
Digimarkkinoinnin kehittämissuunnitelma Laskuta 247 Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Laskuta 247 -yritykselle digimarkkinoinnin kehittämissuunnitelma, jonka avulla yritys pystyisi kehittämään digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitään. Suunnitelma on tehty pienen ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen yrityksessä Ecoskin Oy
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli yrityksen asiakaskokemuksen kehittäminen. Opinnäytetyössä tutkittiin yrityksen Eckoskin Oy:n tämänhetkistä asiakaskokemusta ja miten sitä voitaisiin kehittää erilaisten asiakaskyselyiden kautta. ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Pekka Lahtinen LKV
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä kiinteistövälitysyrityksessä Pekka Lahtinen LKV. Toimeksiantajayritys välittää kiinteistöjä, asunto-osakkeita, uudiskohteita ja tontteja. Heidän päätoimialueensa ...
Sähköisen rekisteröinnin asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia ja kehittää sähköisen rekisteröintipalvelun Vareksen asiakaskokemusta. Tutkimus- ja kehittämistyö tehdään yhteistyössä Vakuutusyhtiö X:lle. Yritys on tunnistanut tarpeen palvelun ...
Helsinki Outlet -verkkokaupan asiakaskokemuksen kehittäminen ostoprosessin kautta
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää verkkokaupan asiakaskokemusta ostoprosessin näkökulmasta. Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimi Helsinki Outlet Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli kasvattaa Helsinki Outlet ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Balanssiklubit -ketjulle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Balanssiklubit -kuntosaliketjun Lohjan toimipaikan asiakastyytyväisyyttä asiakastyytyväisyystutkimuksen avulla. Opinnäytetyön tavoitteena oli tarjota toimeksiantajalle tietoa tämän ...