Haku
Viitteet 1-10 / 15
Pakopeli palvelumuotoilun keinoin Case: Dangerous Cargo
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda palvelumuotoilun keinoin opettavainen ja innostava pakopeli, joka on asiakaskokemukselta ensiluokkainen ja jättää pelaajille muistijäljen. Hyvä asiakaskokemus ja muistijälki auttavat ...
Työntekijän perehdytysmallin kehittäminen palvelumuotoilun otteella
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Stockmannille työntekijälähtöinen perehdytysmalli.
Projektin viitekehyksen tietoperustana on työntekijälähtöisyys ja palvelumuotoilu. Työntekijälähtöisyys on ...
Rautakaupan asiakaskokemuksen kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli ensin tutkia ja sen jälkeen kehittää toimeksiantajarautakaupan asiakaskokemusta. Tutkimuksella haluttiin selvittää kuluttaja-asiakkaiden kokemia tuntemuksia eri kosketuspisteissä, keskittyen ...
Digitaalisen palvelukokemuksen muotoilu: Case rahoitusalan yhtiö
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli muotoilla asiakaslähtöisiä digitaalisia palveluita pääkaupunkiseudulla toimivalle rahoitusalan yhtiölle ja sen asiakkaille. Palvelumuotoiluprojekteja toteutettiin kaksi. Asiakkaiden rooli ...
Palvelukonseptin muutoksen vaikutus asiakaskokemukseen
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakaskokemusta ja siihen vaikuttavia tekijöitä. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on antaa Carnis Oy:lle ja sen omistamalle Pukinmäen McDonald’s ravintolalle tietoa siitä, miten palvelukonseptin ...
Palveluiden asiakaslähtöinen kehittäminen: Palvelumuotoilun työpaja Pohjolan Liikenteelle
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli järjestää tiivis palvelumuotoilun työpaja toimeksiantajan Pohjolan Liikenteen Länsi-Uudenmaan alueen asiakkaille. Työpajan tavoitteena oli kehittää alueen lippupalveluista ...
Blended Servicescape Affordances : Case: Designing Curated Content for Chinese Passengers' Customer Journey at Helsinki Airport
(2020)
The purpose of this thesis was to study and develop an airport’s ability to reach out to its passenger customers and to activate their information seeking behaviour in an airport’s hybrid space. The objective was to explore, ...
Sähköisen rekisteröinnin asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia ja kehittää sähköisen rekisteröintipalvelun Vareksen asiakaskokemusta. Tutkimus- ja kehittämistyö tehdään yhteistyössä Vakuutusyhtiö X:lle. Yritys on tunnistanut tarpeen palvelun ...
Aurinkolahden uimarannan kehittämishanke
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Vuosaaressa sijaitsevan Aurinkolahden uimarannan käyttöä paikallisten asukkaiden keskuudessa ja tehdä tutkimuksen havaintojen perusteella kehitysehdotuksia. Tutkimuksessa ...
Kelan kansainvälisten asioiden asiakaspalvelun ohjeiden kehittäminen oikeusmuotoilun keinoin
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli Kelan kansainvälisten asioiden asiakaspalvelun ohjeiden kehittäminen oikeusmuotoilun keinoin. Opinnäytetyö on osa Kelan sisäistä hanketta, jonka tarkoituksena on katsoa kansainvälisten ...