Haku
Viitteet 1-10 / 19
The importance of customer retention and customer attrition in e-commerce: the case of Dermoshop Oy.
(2021)
The research problem regards companies' challenges in maintaining long-term relationships with potential customers in the era of increased digitalization. The study objectives are to determine the importance of customer ...
Verkkokaupan kasvun vaikutukset asiakastyytyväisyyteen kuljetusliikkeessä
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on ”Verkkokaupan kasvun vaikutukset asiakastyytyväisyyteen kuljetusliikkeessä”. Toimeksiantaja on eräs Pohjoismaissa toimiva logistiikkayritys. Tutkimuksessa perehdytään kuluttajien ostokäyttäytymiseen ...
Aloittavan verkkokauppiaan mahdollisuudet ja uhkatekijät yrittäjän näkökulmasta
(2020)
Verkkokauppa on tuttu käsite suurimmalle osalle väestöä, mutta itse verkkokauppayrittäjän osuus siitä on enemmän tai vähemmän hämärän peitossa. Opinnäytetyössä tarkasteltiin verkkokaupan perustamista ja siihen liittyviä ...
Verkkokaupan toimitusprosessin ulkoistaminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön aihe on Verkkokaupan toimitusprosessin ulkoistaminen. Toimeksiantajayritys on suomalainen verkkokauppa, joka toimii Kiinassa, Shenzhenissä ja myy Suomeen, Ruotsiin ja Tanskaan elektroniikkatuotteita. ...
Sosiaalisen median strategia verkkokaupalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on laatia sosiaalisen median strategia verkkokaupalle. Kohdeyrityksellä ei ole voimassaolevaa sosiaalisen median strategiaa. Yrityksellä on ollut vaikeuksia ottaa sosiaalisen median kanavia ...
Kuluttajien ostopolkujen analyysi verkkokaupassa
(2020)
Opinnäytetyön aihe on kuluttajien ostopolkujen tutkiminen ja analysoiminen verkkokauppatilanteessa. Tutkimus toteutetaan yritykselle X. Analyysissa tutkitaan kuluttajien putoamista verkkokaupan eri sivuilta ja etsitään ...
Ruoan verkkokaupan perustaminen palvelumuotoilun keinoin : Case K-Market Suvilahti
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin Vaasassa toimivalle päivittäistavarakaupan alan yritykselle K-Market Suvilahdelle. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää yrityksen asiakkaiden mielipiteitä, tarpeita ja mahdollisen lisäarvon ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen verkkokaupan konseptoinnissa: Case Kirpputori Tarina Oy
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, mitä asioita pitää ottaa huomioon verkkokauppaa suunniteltaessa.
Kehittämistyön kohteena on verkkokaupan suunnittelu Kirpputori Tarina Oy:lle. Tavoitteena on konseptoida ...
Verkkokaupan tuotepalautusprosessin tarkastelu esimerkkiyrityksen avulla: Case Zalando
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella verkkokaupan tuotepalautusprosessia esimerkkiyritys Zalandon avulla. Työssä käsitellään seuraavia käsitteitä: verkkokauppa, logistiikka, paluulogistiikka.
Verkkokaupan maksutapojen tulevaisuus ja trendit
(2022)
Maksaminen on yksi yhteiskunnan perustoiminnoista. Maksutapojen teknologinen kehitys on tuonut saataville uudenlaisia palveluita ja sääntely on avannut mahdollisuuksia avoimelle kilpailulle. Verkkokaupan kasvu on luonut ...