Haku
Viitteet 1-7 / 7
Miten nuoret kokevat yrityksen brändin
(2019)
Tämä tutkimus suoritetaan toimeksiantona LähiTapiolalle. Tutkimuksen kohteena ovat nuoret kuluttajat ja miten he kokevat LähiTapiolan brändin. Tutkimuksessa on tarkoitus selvittää, kuinka Vaasan alueen nuoret kokevat ...
Bränditutkimus: Case LKV Muhonen
(2020)
Tämän tutkimuksen toimeksiantajana on kiinteistönvälitykseen erikoistunut yritys LKV Muhonen. Tutkimuksen kohteena on Vaasan alueen kuluttajat. Tutkimuksessa on tarkoitus selvittää, millaiseksi Vaasan alueen kuluttajat ...
Bränditutkimus : Case NAJS Lifestyle
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on vaasalainen vaateyritys NAJS Lifestyle. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää asiakkaiden mielikuvia NAJS Lifestylen brändistä ja sen tuotteista. Tavoitteena on selvittää myös, miten ...
Brändi-imagotutkimus: case designvaateyritys
(2021)
Jotta brändiä voi kehittää, on tiedettävä ja ymmärrettävä sen nykytila. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää suomalaisen designvaateyrityksen brändi-imago yrityksen asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden näkökulmasta. ...
Bränditutkimus WAW Wellness Planet -kuntosalille
(2022)
Tämä bränditutkimus toteutettiin WAW Wellness Planetille. WAW Wellness Planet on vaasalainen kuntosali, joka on suunnattu naisille. Yritys tarjoaa hyvinvointi- ja liikuntapalveluita asiakkailleen. Tässä tutkimuksessa otetaan ...
Ulkoisen työnantajakuvan markkinointi - Mikä tekee työnantajasta houkuttelevan?: case LähiTapiola Pohjanmaa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, mitä asioita kaupallista alaa opiskelevat korkeakouluopiskelijat arvostavat työnantajassa. Tutkimuksen avulla selvitettiin myös, mistä sosiaalisen median kanavista kohderyhmän tavoittaa ...
Pöllötuotteiden suosio
(2023)
Tässä tutkimuksessa selvitettiin pöllötuotteiden ja pöllöaiheisten tuotteiden imagoa sekä myyntikanavia. Nykyään pöllötuotteita on paljon saatavilla, ja tämän perusteella lähdettiin selvittämään kuluttajien näkemyksiä ...