Haku
Viitteet 1-9 / 11
Digitaalisen asuntokaupan onnistumisen tekijät
(2020)
Digitaalisen asuntokaupan onnistumisen tekijät käsittelee digitalisaation tuomia muutoksia ja kehityksiä asuntokaupan markkinaan. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia digitaalista asuntokauppaa ja sen tuomia kehityksiä ...
Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet
(2018)
Opinnäytetyön tavoite oli selvittää, miten Maalausliike Vainiomäki Oy voisi
markkinoida palveluitaan internetissä. Tutkimuskysymyksenä oli, mitkä eri
digitaalisen markkinoinnin kanavat kannatti valita. Kohderyhmäksi ...
Chat, digitaalisen kehitysprojektin kuvaus
(2020)
Opinnäytetyö tutkii uuden digitaalisen palvelukanavan käyttöönottoa digitaalisen kehitysprojektin kuvauksena. Projektin kohdeyrityksenä toimi finanssialan pitkäaikainen toimija Pohjantähti Keskinäinen Vakuutusyhtiö. ...
Vaatteiden kulutuskäyttäytyminen nyt ja tulevaisuudessa
(2021)
Kulutuskäyttäytyminen on muuttunut digitalisaation seurauksena ja olemme vallitsevan pandemian vuoksi uuden äärellä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli hahmottaa, mikä ohjaa vaatteisiin liittyvää kulutuskäyttäytymistä, ja ...
Chat-asiakaspalvelukanavan asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät chat-asiakaspalvelukanavassa. Opinnäytetyön teoreettisessa viitekehyksessä perehdyttiin digitalisaatioon sekä digitalisaatioon finanssialalla, finanssialan ...
Nonprofit-organisaation jäsenten digitaalinen asiakaskokemus : Suomen Ratsastajainliitto ry:n Jäsenhuone
(2021)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään toimeksiantajan Suomen Ratsastajainliitto ry:n Jäsenhuonetta ja sen digitaalista asiakaskokemusta käyttäjäkyselyn kautta. Jäsenhuone on jäsenasioiden digialusta, jossa liiton jäsenseurojen ...
Yritysasiakkaiden digitaalisten asiointikanavien käytön kasvu
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka B2B-asiakkaat saataisiin asioimaan digitaalisissa kanavissa asiakaspalveluasioinnin sijaan. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli ICT-alan yritys. Yrityksellä ...
Digitalisaation vaikutus asiakaskokemukseen pandemian aikana
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia digitalisaation vaikutusta asiakaskokemukseen, kun palvelut ovat siirtyneet yhä enemmän verkkoon. Etenkin koronapandemian vaikutuksena ihmiset ovat jopa pakotetusti siirtyneet ...
Mobiilisovelluksen hyödyt asiakkaalle sekä yritykselle rakennusalalla
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin mobiilisovelluksen kannattavuutta sekä sen mahdollista vaikutusta asiakkaan ostopäätökseen. Tutkimuksen aihe tuli hämeenlinnalaiselta toimeksiantajayritykseltä. Toimeksiantajayrityksellä ...