Haku
Viitteet 1-8 / 8
Asiakaslähtöisen päivittäisasioinnin kehittäminen pankissa
(2020)
Palveluala on murroksessa. Digitalisaation ja megatrendit haastavat organisaatioiden toimintaympäristöjä. Tämä vaikuttaa organisaatioiden tarjoamaan asiakaspalvelukanaviin ja asiakaskokemukseen synnyttämiseen myös asiakkaiden ...
Finanssipalveluidentarjoajan valintaan vaikuttavat tekijät : Kainuun Osuuspankin henkilöasiakkaiden syyt pankin vaihtoon
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia henkilöasiakkaiden syitä pankkipalveluiden tarjoajan valintaan. Työn toimeksiantajana toimi Kainuun Osuuspankki, joka on OP Ryhmään kuuluva aluepankki. Tutkimuksen aineisto kerättiin ...
Yhteyshenkilöttömien yritysten palveluiden kehittäminen - Case Pohjois-Karjalan Osuuspankki
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, millaisia palvelutarpeita Pohjois-Karjalan Osuuspankin yhteyshenkilöttömillä yrityksillä on sekä laatia suunnitelma, millä keinoilla asiakkaiden palveluiden käyttöä olisi mahdollista ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Petäjälammen Herkulle
(2020)
Opinnäytetyö keskittyy Petäjälammen Herkun asiakastyytyväisyystutkimukseen, jonka avulla on mahdollista selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä sekä kehittää yrityksen toimintaa asiakaslähtöisemmäksi. Asiakastyytyväisyyttä ...
Verkkokoulutusalusta fyysisen asiakaskohtaamisen kehittämisessä — case Fitness24Seven
(2021)
Nykypäivänä asiakas määrittelee pitkälti yrityksen menestymisen, joten toimiva yritysstrategia lähtee asiakkaiden tarpeista ja heidän odotuksistaan. Kuuntelemalla tarkemmin asiakkaita pystytään luomaan asiakkaille tunnetason ...
Luksuspalvelu hotellialalla
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin luksuspalvelua hotellialalla keskittyen majoituksen ja aamiaisen kontaktipisteisiin. Opinnäytetyöllä ei ollut toimeksiantajaa vaan se tehtiin kirjoittajien mielenkiinnosta aihetta kohtaan. ...
Asiakastyytyväisyyden tutkiminen Personal trainer -palveluista Turun Leaf Areenan Forever-liikuntakeskuksessa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia asiakastyytyväisyyskysely personal trainer -palveluista Forever Turku Leaf Areenan personal trainer -palveluita käyttäville jäsenille. Vastaavanlaista kyselyä ei ollut tehty aikaisemmin, ...
Markkinakatsaus: puhelin- ja asiakaspalvelun kehittäminen
(2024)
Tässä opinnäytetyössä Opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa tietoa, miten Verohallinnon puhelinpalvelun ja asiakaspalvelua voitaisiin kehittää tulevaisuudessa. Opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa markkinoita, millaisia ...