Haku
Viitteet 1-10 / 11
Infonäyttöjärjestelmien vertailu : case Osuuskauppa Arina
(2015)
Osuuskauppa Arina käyttää kolmea eri infonäyttöjärjestelmää markkinointiviestinnän kanavana. Kaikkien näiden järjestelmien yhtäaikainen sisällönhallinta on kuitenkin haasteellista, joten Arinan pyrkimyksenä on ottaa käyttöön ...
Suunnitteluprosessina sosiaalisen median strategia : Case Osuuskauppa Arina
(2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää sosiaalista mediaa, sen hyötyjä ja haasteita yrityksille, miten sitä hyödynnetään muuten suomalaisissa yrityksissä, kuinka se on vaikuttanut yritysviestintään sekä, mistä sosiaalisen ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma LVI Pitkälä Etelä Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma LVI Pitkälä Etelä Oy:lle. Emoyhtiö LVI Pitkälä Oy on vasta laajentanut toimintaansa Pohjois-Suomesta Etelä-Suomeen, ...
Terveydenhuollon ja pelastusalan koulutus- ja konsultointiyrityksen viestinnän kehittäminen Internetissä
(2011)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayrityksen viestintää ja näkyvyyttä Internetissä. Työn toimeksiantajana oli terveydenhuolto- ja pelastusalalla toimiva yritys, joka tarjoaa muun muassa terveydenhuolto-, ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen liikuntakeskuksen liiketoiminnassa: Case Nallisport
(2012)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimivat ja kilpailukykyiset Facebook-sivut Nallikari-Tennis Oy, Nallisport Oy:lle. Sivujen lisäksi luotiin ohjekirja kirjoitetusta teoriasta, jonka tehtävänä on antaa tiivistetty ...
Markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma matkailuajoneuvoliikkeelle
(2013)
Opinnäytetyön aiheena oli tehdä markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma matkailuajoneuvoalalla toimivalle yritykselle. Kohdeyrityksenä on vuonna 2008 perustettu matkailuajoneuvoliike, joka myy ja huoltaa matkailuautoja ...
Hoivapalveluyrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen
(2013)
Tämän opinnäytteen aiheena on kehittää erään hoivapalveluyrityksen ulkoista markkinointiviestintää tuomalla esiin kehitysehdotuksia. Kyseessä on pieni hoivapalveluyritys, joka tarjoaa kotipalveluja ja kotisairaanhoitoa ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma Tanssikeskus Citydancelle
(2013)
Digitaalinen markkinointiviestintä on nykypäivänä yrityksen toiminnan kannalta elintärkeää. Asiakashankinta ja asiakassuhteiden ylläpito tapahtuu yhä enenevissä määrin sähköisissä kanavissa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli ...
Yritysbrändin tunnettuuden kasvattaminen
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin luovalle suunnittelu- ja bränditoimistolle Muud Creativelle, joka toimii työn toimeksiantajana. Opinnäytetyön tavoitteena on toteuttaa tutkimuksellinen kehittämis-suunnitelma brändin tunnettuuden ...
Kaleva 365 Oy:n palvelutarjoaman sovittaminen yritysten markkinointiviestintään : Kohderyhmänä nuoret aikuiset.
(2018)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella medialiiketoimintaa harjoittavan Kaleva 365 Oy:n markkinointiviestinnän palveluiden soveltumista paikallisten yritysten markkinointiviestinnän tarpeisiin. Tarkasteltavat ...