Haku
Viitteet 1-10 / 11
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma lastenvaateliike Noomi Storelle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajana on oululainen lastenvaateliike Noomi Store. Toimeksianto nähtiin tarpeellisena, sillä yrityksellä ei ollut aikaisempaa ...
Digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma B2B -yritykselle
(2015)
Tämä työ laadittiin raahelaiselle B2B – yritykselle nimeltä Studio Panorama. Studio Panorama tarjoaa yrityksille mainospalveluja, tilasuunnittelua sekä visuaalisen markkinoinnin koulutusta. Työn tavoitteena oli laatia ...
Yhtenäinen somestrategia X-hotelliketjulle
(2022)
Sosiaalinen media on iso osa nykypäivän markkinointia ja siten myös monen yrityksen digimarkkinointisuunnitelmaa. Sosiaalinen media on kehittynyt pisteeseen, jossa läsnäolo ei riitä, vaan jokainen yritys tarvitsee sosiaalisen ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma LVI Pitkälä Etelä Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma LVI Pitkälä Etelä Oy:lle. Emoyhtiö LVI Pitkälä Oy on vasta laajentanut toimintaansa Pohjois-Suomesta Etelä-Suomeen, ...
Sosiaalisen median rooli B2B-yritysten markkinoinnissa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia miten B2B-yritykset hyödyntävät sosiaalista mediaa omassa markkinoinnissaan. Työn tutkimusosiossa selvitettiin, mitkä ovat kohdeyritysten tärkeimmät sosiaalisen median kanavat, minkälaista ...
Etäterveydenhoitopalvelu Lääkärisi Oy:n sosiaalisen median strategian kehittäminen: toimenpidesuunnitelma sosiaaliselle medialle asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajayritys on vuonna 2020 perustettu etäterveydenhuoltopalveluja tarjoava Lääkärisi Oy. Työn aiheena oli yrityksen nykyisen sosiaalisen median strategian kehittäminen. Työ rajattiin koskemaan kahta ...
Visualisointikuvat arkkitehtitoimiston somemarkkinoinnissa
(2023)
Visualisointikuvat herättävät suunnitelmat eloon, ja niiden avulla on mahdollista havainnollistaa nopeasti monimutkaisiakin suunnitelmia. Havainnekuvat toimivat arkkitehtuurin markkinoinnissa tärkeässä osassa, sillä jo ...
OLS Salibandy: Someboostaus
(2018)
Opinnäytetyö käsittelee urheiluseuran markkinointikeinoja sosiaalisessa mediassa. Työn asia-kasyrityksenä on Oulun Luistinseuran (myöhemmin OLS) salibandyjaosto. Opinnäytetyön tavoit-teena on selvittää, minkälainen sisältö ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Joentalolle
(2024)
Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median markkinointisuunnitelman luominen Joentalolle. Hotelli-, ravintola- ja koulutustoimintaa harjoittava yritys toimii paikallisesti Torniossa. Opinnäytetyössä kehitetään ...
Visuaalisten elementtien vaikutus sosiaalisen median mainonnassa
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, miten visuaaliset elementit, kuten asettelut, muodot ja värit vaikuttavat mainoksen toimivuuteen sosiaalisessa mediassa. Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Teplar ...