Haku
Viitteet 1-10 / 22
Ulkoisen viestinnän suunnitelma Case: Lentopalloseura Etta
(2020)
Opinnäytetyöni on toteutettu yhteistyössä Oulun ammattikorkeakoulun ja Lentopalloseura Etta:n kanssa. Työ toimii lopputyönä OAMK:n liiketalouden koulutusohjelmassa. Työni tarkoituksena on toteuttaa toimeksiantajalle ulkoisen ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma
(2020)
Tämä opinnäytetyön tarkoituksena on muodostaa markkinointiviestintäsuunnitelma pienelle, kattoremontteja tekevälle yritykselle. Yritys on pieni, joka toimii vahvasti kilpailulla seudulla Kes-ki-Suomessa ja markkinoita ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kosmetiikkabrändi Bobbi Brownille
(2023)
Tämän opinnäytetyön toteutin Estee Lauder Oy:n alla toimivalle Bobbi Brown kosmetiikkabrändil-le, Helsingin Stockmannilla toimivalle pisteelle. Tavoitteena oli tehdä sosiaalisen median mark-kinointisuunnitelma ja selvittää ...
Suunnitteluprosessina sosiaalisen median strategia : Case Osuuskauppa Arina
(2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää sosiaalista mediaa, sen hyötyjä ja haasteita yrityksille, miten sitä hyödynnetään muuten suomalaisissa yrityksissä, kuinka se on vaikuttanut yritysviestintään sekä, mistä sosiaalisen ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma LVI Pitkälä Etelä Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma LVI Pitkälä Etelä Oy:lle. Emoyhtiö LVI Pitkälä Oy on vasta laajentanut toimintaansa Pohjois-Suomesta Etelä-Suomeen, ...
Miesten F-liigajoukkueiden sosiaalisen median analyysi
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, kuinka miesten F-liigajoukkueet käyttävät ja hyödyntävät sosiaalisen median tilejään. Opinnäytetyön tietoperusta rakentui urheiluseuran markkinoinnista ja viestinnästä, sosiaalisen ...
Sosiaalisen median suunnitelma hyvinvointialan yritykselle
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli laatia toimeksiantajayrityksellemme sosiaalisen median suunni-telma. Tavoitteena oli toteuttaa teemahaastattelu, laadullisen tutkimuksen menetelmiä hyö-dyntäen yrityksen nykyisille sekä potentiaalisille ...
TikTok-markkinointiopas pk-yrityksille
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa pk-yrityksille suunnattu TikTok-markkinointiopas. Työn päätutkimuskysymys oli, kuinka yritys voi aloittaa tuottamaan onnistunutta sisältöä TikTokiin markkinoinnin ...
Pienyrittäjän opas onnistuneeseen sisältömarkkinointiin
(2022)
Opinnäytetyöni aihe on sisältömarkkinointi digitaalisissa markkinointiviestintäkanavissa. Opinnäytetyöprosessini tarkoitus oli koota kuluttajamarkkinoilla toimiville pienyrityksille opas, joka esittelee sisältömarkkinoinnin ...
Podcastien markkinointi Instagramissa: miten podcasteja markkinoidaan Instagramissa ja voivatko ne menestyä ilman sosiaalista mediaa?
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tarkastelin, miten podcasteja markkinoidaan sosiaalisessa mediassa ja voiko podcast menestyä ylipäätään ilman sosiaalista mediaa. Tutkimukseni perusteella selvisi, että Instagram-tilillä on suuri ...