Haku
Viitteet 1-10 / 10
Lunta Tupaan -tapahtuman markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
(2022)
Projektiluontoisesti alkanut toiminnallinen opinnäytetyö antaa retrospektrisen ja kronologisen kuvauksen paikallisen urheiluseuran tapahtuman markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta. Opinnäytetyössä käsiteltiin ...
Markkinointisuunnitelma : case: HB Promotion
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantajalle markkinointisuunnitelma, markkinoinnin vuosikalenteri sekä viikkotasoinen somekalenteri. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi HB Promotion. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Eläintuotteiden kulutukseen vaikuttaminen kuvituksen keinoin : kampanjamateriaalin suunnittelu Oikeutta eläimille -järjestön kalastuksen vastaiseen kampanjaan
(2022)
Opinnäytetyö käsitteli kampanjamateriaalien kuvittamista. Työn toimeksiantajana oli Oikeutta eläimille -järjestö. Tavoitteena oli kuvittaa kalastuksen vastainen kampanjamateriaali niin, että kuvitusten avulla voitaisiin ...
Orgaaninen Tiktok-markkinointi
(2022)
Tiktok on nopeasti kasvava, etenkin nuorten aikuisten suosiossa oleva sovellus. Tiktokin käyttäjämäärän ennustetaan kasvavan edelleen lähivuosina, joten myös yritysten kannattaa harkita Tiktokia markkinointikanavana. ...
Markkinointiviestinnän visuaalisen ilmeen suunnittelu : case Hikoki kiertuekampanja 2021
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda visuaalinen ilme kiertuekampanjan markkinointiviestintään. Toimeksiantajana toimi HiKOKI Power Tools Finland Oy, joka on akku- ja sähkötyökalujen maahantuoja Suomessa. Visuaalinen ilme ...
Alennusilmaisujen käyttö lainopillisesta näkökulmasta
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia alennusilmaisujen käyttöä lainopillisesta näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää alennusilmaisuihin liittyviä juridisia vaatimuksia. Aihetta lähestyttiin kuluttajan näkökulmasta, ja ...
Markkinointistrategia ja brändin tunnettuuden kehittäminen : case: Armorson
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointistrategian ja brändin tunnettuuden kehittäminen toimeksiantajayritykselle Pilalla Oy ja sen Armorson-brändille. Tavoitteena on uudistaa yrityksen aiempaa markkinointia parantamalla ...
Digimarkkinointisuunnitelma Gimara Oy:lle
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin tarkoituksena kehittää kohdeyrityksen digimarkkinointia. Tavoitteena oli luoda toimiva digimarkkinointisuunnitelma, joka vastaa toimeksiantajan tarpeita.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa selvitetään ...
Potentiaalisten asiakkaiden aktivointi asioimiseen : case: K-Supermarket Nastola
(2022)
Opinnäytetyössä selvitettiin, kuinka toimeksiantajayritys K-Supermarket Nastola tavoittaa potentiaaliset asiakkaat. Tavoitteena oli selvittää, mistä kanavista potentiaaliset asiakkaat tavoitetaan ja millaista valikoimaa ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma : Dekostudio
(2022)
Opinnäytetyössä laadittiin digitaalisen markkinoinnin suunnitelma Dekostudiolle, joka on sisustusmateriaalien showroom Helsingissä. Digitaalisen markkinoinnin lisääntyminen visuaalisella alalla on nykypäivää, minkä vuoksi ...