Haku
Viitteet 1-10 / 65
Sosiaalisen median vuosikello ja opas matkailun pienyritykselle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda toimeksiantajalle sosiaalisen median vuosikello sekä opas. Vuosikellon tarkoitus on auttaa sosiaalisessa mediassa aloittelevaa toimeksiantajaa hahmottamaan vuoden ...
Vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen matkailupalvelukeskuksessa - Visitlohja
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskitytään vaikuttajamarkkinointiin ilmiönä ja sen hyödyntämiseen sosiaalisen median markkinoinnissa. Työ toteutettiin toimeksiantona Lohjan Matkailupalvelukeskus Visitlohjalle. Aihe valikoitui ...
Hevosmatkailun potentiaali Suomessa
(2020)
Luontomatkailu on yksi suurimmista Suomen matkailun vetovoimatekijöistä ja hevosmatkailu on yksi luontomatkailun osa-alueista. Matkailijoiden tietämys uusista trendeistä ja mahdollisuuksista matkailun saralla on kasvanut ...
Ravintola On the Rocks Helsinki Oy:n tapahtumatoiminnan asiakastyytyväisyystutkimus
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee On the Rocks Helsinki Oy:n tapahtumatoiminnan asiakastyytyväisyyttä. Työn tarkoituksena oli kerätä tietoa siitä, vastaako On the Rocksin tapahtumatoiminta asiakkaiden odotuksiin ja onko tapahtumatoiminnan ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma FinAwaylle
(2021)
Tämän opinnäytetyön aihe on digitaalinen markkinointisuunnitelma. Opinnäytetyön on toiminnallinen ja aihe valikoitui kiinnostuksesta oman yritystoiminnan kehittämiseen. FinAway on minun ja kollegani Alina Pettisen yhteinen ...
Hilton Helsinki Airportin sosiaalisen median kanavien hyödyntäminen osana ketjumarkkinointia
(2020)
Tässä opinnäytetyössä on tarkoituksena luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Hilton Helsinki Airport-hotellin käyttöön. Vuonna 2007 avattu hotelli sijaitsee Helsinki-Vantaan lentokentällä ja se kuuluu ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Sanctum Dive- yritykselle
(2019)
Sosiaalinen media on nykymarkkinoinnissa tärkeässä asemassa asiakkaiden tavoittamisessa sekä mielenkiinnon herättämisessä, se tukee markkinointia ja auttaa saamaan huomiota. Sosiaalista mediaa käyttää lähes jokainen joka ...
Kansainvälisten risteilyjen markkinointi suomalaisille milleniaaleille
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten kansainvälisiä risteilyitä kannattaa markkinoida suomalaisille milleniaaleille. Samalla halutaan tutkia suomalaisten milleniaalien matkailumieltymyksiä, millaisia ajatuksia ...
Matkailun vastuullisuusviestinnän laadukkuus kansainvälisten vaikuttajien matkailublogeissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoite on saada käsitys matkailun vastuullisuusviestinnän tämänhetkisestä tilasta kansainvälisellä tasolla ja antaa tietoa siitä, mihin teemoihin matkailun vastuullisuusviestinnässä tulisi vielä kiinnittää ...
Newsletter and guide implementation for a lodging company
(2019)
Digital development in recent years has played a major role in the travel and tourism industries. Nowadays, all travel-related processes can be done online. People are used to searching for travel inspiration and information ...