Haku
Viitteet 1-10 / 18
Yrityksen verkkosivut brändiviestinnän kanavana
(2021)
Brändillä ja sen identiteetillä on suuri merkitys yritykselle. Jotta yritys voi hyödyntää brändiään, sen tulee tuntea brändi-identiteettinsä ja toteuttaa brändiviestintää. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Rockseri Oy:n ...
Asiantuntijan brändi- ja sisältöstrategia – ensiaskeleet pienyrittäjille
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön teoriaosuus johdattaa lukijan digitalisaation murroksesta aina puhuttelevan viestinnän tekemiseen ja sisältöstrategian suunnitteluun. Kahteen osaan jaetussa teoriaosuudessa käsitellään myös ...
Strateginen brändin kehittäminen monikanavaista mediaa hyödyntäen
(2020)
Opinnäytetyön tausta pohjautuu omaan työhöni Brand Managerin tehtävissä. Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda toteuttamiskelpoinen mediasuunnitelma oman brändiportfolioni kuluttajabrändille, jonka avulla ...
Sosiaalisen median markkinoinnin opas pienille voimisteluseuroille
(2024)
Opinnäytetyön aiheena on urheiluseuramarkkinointi ja tavoitteena luoda sosiaalisen median markkinoinnin opas pienille voimisteluseuroille. Oppaan aihe on ajankohtainen, sillä pienet voimisteluseurat kärsivät usein ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma brändimuutoksen tueksi
(2021)
Työ on tehty toimeksinantona PeDaTa Oy:lle. Työssä tehtiin markkinointiviestintäsuunnitelma brändimuutoksen tueksi. Tietoperusta käsittelee brändiä ja siihen liittyviä oleellisia asioita.
Brändien sosiaalinen vastuullisuus sosiaalisen median kanavissa
(2023)
Vastuullisuus on nykypäivänä ajankohtainen ja tärkeä aihe, jota ei ole vielä tarpeeksi tutkittu sosiaalisen vastuullisuuden näkökulmasta. Käsitystä siitä, miten sosiaalisesta vastuullisuudesta viestitään sosiaalisessa ...
Markkinointiviestinnän erityispiirteet Saksassa
(2022)
Kansainvälistyminen on luonnollinen strategia suomalaisille yrityksille toiminnan laajentamiseen ja myynnin edistämiseen. Yritykset hakevat kasvua lähialueilta kuten Saksasta ja Ruotsista. Saksa on ollut jo vuosikymmeniä ...
Perehdytyksen vaikutus työntekijöiden bränditietoisuuteen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää yrityksen nykyisen perehdytyskäytännön vaikutus yrityksen työntekijöiden bränditietoisuuteen. Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Beauty Hair Sirpa Mansner Oy:lle.
Opinnäytetyön ...
Taiteilija teoksenaan - sosiaalinen media itseilmaisun välineenä henkilöbrändien maailmassa
(2021)
Tämän opinnäytetyön päämäärä on tarkastella ja selvittää sosiaalisen median tuomia itseilmaisullisia mahdollisuuksia erityisesti nuorille ihmisille. Käsitys luovuudesta ja taiteilijasta itsestään ovat monimuotoistuneet, ...
Markkinointiviestinnän traineesta markkinointiassistentiksi
(2022)
Päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata markkinointiviestinnän traineen päivittäisiä työtehtäviä Yrityksessä X. Opinnäytetyön seurantaviikot sijoittuivat talveen 2021–2022, jolloin yrityksessä tehtiin ...