Haku
Viitteet 1-8 / 8
TikTok-markkinoinnin mahdollisuudet yrityksille
(2021)
Uusia sosiaalisen median kanavia kehitetään jatkuvasti, eikä voi olla varma, mitkä niistä nousevat käytetyimpien rinnalle. Isoimmat sosiaalisen median kanavat, kuten Facebook ja Twitter, tulevat luultavasti olemaan käytössä ...
Markkinointiviestinnän erityispiirteet Saksassa
(2022)
Kansainvälistyminen on luonnollinen strategia suomalaisille yrityksille toiminnan laajentamiseen ja myynnin edistämiseen. Yritykset hakevat kasvua lähialueilta kuten Saksasta ja Ruotsista. Saksa on ollut jo vuosikymmeniä ...
Harhaanjohtava markkinointi ja sen ilmiöt
(2022)
Yritysvastuullisuus on ajankohtaista ja trendikästä, mutta se luo myös varjopuolen Yritykset voivat johtaa kuluttajia harhaan peitellessään vastuuttomuuttaan harhaanjohtavalla markkinoinnilla. Harhaanjohtava markkinointi ...
In Stockin sosiaalisen median sisällön tuottaminen ja kehittäminen
(2022)
Sosiaalisen median merkitys yritysten markkinoinnissa on kasvanut viime vuosien aikana digitalisoitumisen johdosta. Yritysten pitäisi pysyä mukana alati muuttuvassa sosiaalisessa mediassa, missä sisällöntuotanto ja ...
Millaisin keinoin luonnonkosmetiikkaa markkinoidaan
(2023)
Luonnonkosmetiikan suosio on kasvanut viimeisen vuosikymmenen aikana merkittävästi. Edes maailmanlaajuinen pandemia ei hidastanut luonnonkosmetiikan markkinoiden kasvua Suomessa. Ihmiset valitsevat luonnonkosmetiikan ...
Yritysten suhtautuminen koronarajoituksiin – markkinointiviestinnän ja arvojen merkitys poikkeusaikana
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin vuosien 2020-2022 välillä toteutuneiden koronarajoitusten vaikutusta yrityksiin ja niiden markkinointiviestintään sekä sitä, millaisia arvoja yritys on halunnut rajoitusten aikana tuoda ...
Näkökulmia vaikuttajamarkkinointiin – Vaikuttajan ja yrityksen välinen yhteistyö
(2021)
Vaikuttajamarkkinointi on erittäin ajankohtainen trendi markkinointiviestinnässä. Yhä useammat yritykset käyttävät vaikuttajamarkkinointia ja hyödyntävät sen mahdollisuuksia viestinnässä ja asiakkaiden osallistamisessa. ...
Vastuullisuus makeisyritysten markkinoinnissa
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee makeisyritysten vastuullisuutta markkinoinnissa niiden omilla verkkosivuillaan jakamiin tietoihin perustuen. Työ rajattiin käsittelemään ympäristövastuullisuutta sekä sosiaalista vastuullisuutta, ...