Haku
Viitteet 1-10 / 15
Sosiaalisen median vuosikello ja opas matkailun pienyritykselle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda toimeksiantajalle sosiaalisen median vuosikello sekä opas. Vuosikellon tarkoitus on auttaa sosiaalisessa mediassa aloittelevaa toimeksiantajaa hahmottamaan vuoden ...
Onnistunut vaikuttajamarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaista vaikuttajamarkkinointia ja millaisia kaupallisia yhteistöitä yritysten ja vaikuttajien kannattaa Instagramissa toteuttaa, jos kohderyhmänä on 20–30-vuotiaat nuoret ...
Sosiaalisen median sisällöntuottamisen motivaatio
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia motivaatiotekijöitä, jotka ohjaavat toimintaa sosiaalisessa mediassa ja vaikuttavat sisällöntuotantoon. Tarkoituksena oli selvittää, miten seuraajamäärän kasvu ja kaupalliset ...
Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa muodin markkinoinnin välineenä
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on tutkia, kuinka muotialalla toimivat yritykset voivat hyödyntää Instagram-sovellusta sekä vaikuttajia markkinoinnin keinona. Opinnäytetyössä kohtaavat tekijän markkinoinnin ja viestinnän tutkinto ...
Instagramin vaikutus kuluttajan ostokäyttäytymiseen
(2021)
Tämä opinnäyte työ on tutkimuksellinen, eli lopputuloksena syntyi tutkimus. Tässä työssä tutkin Instagramia yritysten markkinointityökaluna, ja sitä, miten Instagram vaikuttaa kuluttajien ostokäyttäytymiseen. Työllä ei ole ...
Instagramin hyödyntäminen teollisen suunnittelualan B2B-markkinoinnissa
(2021)
Opinnäytetyö aloitettiin marraskuussa 2020 ja se tehtiin toimeksiantona Yritys X:lle, joka on teollisen suunnittelualan yritys. Yritys X:n alla on viisi divisioonaa ja työ kohdistui nimenomaan prosessiteollisuuden yksikköön. ...
Sisältömarkkinointisuunnitelma verkkokauppa White Vintagen Instagramiin
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toiminnallisena opinnäytetyönä, eli on produkti. Toimeksiantaja on verkkokauppa White Vintage, joka on yksityisyrittäjän pitämä sisustusliike, jossa myydään pääsääntöisesti tarkoin valittua ...
Y-sukupolven naisten ajatuksia Instagramista
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Y-sukupolveen kuuluvien 30–40-vuotiaiden naisten kokemuksia Instagramista. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miksi kohderyhmä on läsnä suosiotaan tasaisesti kasvattavassa sosiaalisen ...
Instagram osana Suomen jalkapallomaajoukkueiden markkinointiviestintää
(2021)
Urheilu on nykypäivänä kansainvälinen ilmiö, jolla on paljon sosiaalista ja kaupallista voimaa yhteiskunnassa. Jalkapallo on maailman suosituin urheilulaji, ja se tuo yksilöitä eri
maista ja kulttuureista vahvasti ...
Markkinointisuunnitelma Nadasurf Powderboards Instagram-tilille
(2021)
Sosiaalisen median osuus yrityksen markkinoinnissa on kasvanut merkittävästi vuosien saatossa ja se saattaa pienille yrityksille olla edullinen keino tavoittaa yleisönsä. Ei kuitenkaan riitä, että siellä julkaisee sisältöä ...