Haku
Viitteet 1-10 / 1194
Opettaja kohdakkain arvojensa kanssa - yhdessäkäyden opiskelijain keralla
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Kehittämishankkeessani pohdin opettajan ja koulun arvomaailmaa henkilökohtaisesta näkökulmastani, sekä yleisestiniille asetettuja toiveita ja vaatimuksia. Yhteiskunnallis-ten muutosten vaikutukset arvoille ovat myös ...
Virtuaalikoulu matkailun perustutkintoon
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Länsi-Lapin ammatti-instituutti on mukana Lapin matkailualan oppilaitosten "Virtuaalikoulu matkailualan perustutkintoon" -kehityshankkeessa. Tavoitteena on luoda opiskelijoille mahdollisuuksia suorittaa matkailualan ...
Muu median syventävien opintojen opetussuunnitelmaluonnos: kuvataiteilijan koulutus, Etelä-Karjalan ammattikorkeakoulu, kuvataiteen yksikkö
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Kehittämistehtävän tavoitteena oli luoda opetussuunnitelma muu media suuntautumisvaihtoehdon valinneille kuvataiteen opiskelijoille Etelä- Karjalan ammattikorkeakoulun kuvataiteen yksikössä. Opetussuunnitelman tarkoituksena ...
Kirppu - toimenpide ehdotuksia Sisälähetysseuran oppilaitoksen hyvinvointisuunnitelman laatimiseksi
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Työn tarkoituksena oli käynnistää hyvinvointisuunnitelman kehittämistyö Sisälähetysseuran oppilaitoksessa. Työn tavoitteena oli kartoittaa Sisälähetysseuran oppilaitoksen opiskelijahuollon tilanne sekä selvittää sen ...
Ammatillinen opettajuus - oman pedagogisen ajattelun rakennusaineita
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2007)
Työn tavoitteena oli luoda pohja oman opettajuuden rakentamiseksi. Ammatillinen opettajuus vaatii samanaikaisesti sekä ammatillista että kasvatuksellista asiantuntijuutta. Tarkastelun kohteina olivat ne asiat, jotka kuuluvat ...
Avaimia ohjaukseen? - mentorointi ohjauksen välineenä
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Lukuvuonna 2005 - 2006 Humanistinen ammattikorkeakoulu tarjosi lehtoreilleen mahdollisuuden osallistua mentorointi-koulutukseen. Koulutus oli osa ammattikorkeakoulun ohjauksen muotojen kehittämistä. Koulutuksen päättövaiheessa ...
Ammattikorkeakoulukirjastojen laatutyö : Esimerkkinä Kajaanin ammattikorkeakoulun kirjaston laadunvarmistushanke
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Kehittämishankkeessa kuvataan Kajaanin ammattikorkeakoulussa käynnissä olevaa laatujärjestelmähanketta ja erityisesti kirjaston osuutta hankkeessa. Kajaanin ammattikorkeakoulu osallistuu korkeakoulujen arviointineuvoston ...
Maarakennusalan erikoisammattitutkinnon kehittäminen
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Maarakennusala on monipuolinen ja kansantaloudellisesti varsin merkittävä. Alallatarvitaan monipuolisia taitoja. Perinteisesti kouluissa osaamista on arvioitu "paperitesteillä" eli kokeilla, joihin vastaus on annettu ...
Pedagoginen rakkausko "avain" parempaan huomiseen? - Pedagoginen rakkaus käsitteenä ja opettajan toimintana
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Kasvatus on olennainen osa opettajan jokapäiväistä työtä. Pedagoginen rakkaus on yksi kasvatukseen liittyvä käsite. Työn tarkoituksena on ollut tutkia pedagogisen rakkauden käsitettä sekä sen mukaista toimintaa opettajan ...
Liiketoimintasuunnitelman ja yrittäjäksi aikovan neuvontaprosessin kehittäminen
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Tämän kehittämishankkeen tarkoituksena on kuvata Perälammen lähtökohtatilanne yrittäjyysneuvojana, millaisen kehitysprosessin ohjaaja ja ohjaus ovat käyneet läpi sekä kuinka tätä oppimiskokemusta voi hyödyntää tulevaisuudessa. ...