Haku
Viitteet 1-10 / 13
Asiakastyytyväisyystutkimus Case: Ravintola Hua Long
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Jyväskylän keskustassa toimivan ravintola Hua Longin asiakastyytyväisyyttä. Ravintolassa ei ole ennen tehty asiakastutkimuksia, joten tämä työ pyrki luomaan pohjan mahdolliselle ...
Asiakasymmärrys nykypäivän matkamyymälän strategian lähtökohtana
(2020)
Matkatoimistot ovat kadonneet hyvin pitkälti kaupunkien katukuvasta, ja toimipisteet ovat vaihtuneet erilaisiin sähköisiin portaaleihin. Uudet teknologiat ja niihin perustuvat palveluratkaisut ovat vaikuttaneet voimakkaasti ...
Consequences of the deregulation of the taxi services : Insights from consumers in the Oulu region.
(2019)
Suomen taksimarkkinat vapautettiin Liikenne- ja viestintäministeriön toimesta heinäkuussa 2018. Taksimarkkinauudistukselle asetettuja tavoitteita olivat kuljetusalan palvelujen ja työpaikkojen kasvattaminen, palvelun laadun, ...
Työnantajapalvelun palveluprosessin kehittäminen Keski-Suomen TE-toimistossa: ehdokasesittely
(2023)
Ehdokasesittely on työnantajille suunnattu TE-toimiston palvelu, jossa TE-toimiston työttömien työnhakijoiden tietorekisteristä etsitään ehdokkaita työnantajalla avoimena olevaan työpaikkaan. Palvelu tehdään työnantajan ...
Kello- ja kultasepän alan ketjun asiakas-tutkimus
(2023)
Tutkimustyön tavoitteena oli kartoittaa kello- ja kultasepän alan ketjumyymälän kanta-asiakkaiden tyytyväisyyttä, sekä heidän ostopäätökseensä vaikuttavia tekijöitä Toimeksiantajan myymälöissä. Verkko-kauppaa sivuttiin ...
Parempaa palvelua pikkulapsiperheille ravintoloissa
(2022)
Suomalaisissa ravintoloissa lapsiperheitä ei aina huomioida riittävästi. Ravintolan palveluympäristössä ei aina ole riittävällä tavalla huomioitu pieniä lapsia ja heidän vanhempiaan eikä asiakaspalvelussa heidän erityistarpeitaan ...
Häiriökysyntä asiakaspalvelussa vakuutusalalla
(2022)
Häiriökysynnällä on merkittäviä vaikutuksia vakuutusliiketoimintaan. Häiriökysyntä kuluttaa organisaation resursseja, heikentää asiakaskokemusta ja kuormittaa työntekijöitä. Nämä tekijät yhdessä organisaation epäonnistuneen ...
Asiakaskokemus ja palvelun laadun kehittäminen Sky Cafe & Foodissa
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää miten asiakkaat kokevat Jyväskylän lentoasemalla sijaitsevan Sky Cafe & Foodin palvelun laadun sekä selvittää kuinka tietoisia asiakkaat ovat lentoasema- oppilaitosyhteistyöstä. ...
Henkilökunnan näkemys asiointikanavien muutoksen vaikutuksista asiakaskokemuksen luomiseen: case LähiTapiola Keski-Suomi
(2023)
Teknologian nopea kehitys on ajanut asiakaspalvelun 2000-luvulla murrokseen finanssialalla, missä asiakaspalvelua on yhä enemmän siirretty verkkopalveluihin tai puhelinkanavaan. Tämä on ajanut vakuutusalan toimijoita ...
Asiakastyytyväisyysanalyysi: case Hesburger Keljo
(2023)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Hesburger Keljoon, joka on franchising-periaatteella toimiva pika-ruokaravintola Jyväskylässä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää ravintolan asiakastyytyväisyyttä kokoamalla asiakkaiden ...