Haku
Viitteet 1-10 / 61
Vaikuttajamarkkinointi osana sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda vaikuttajamarkkinointisuunnitelma kahvila-viinibaarin toimeksiantajalle. Vaikuttajamarkkinointisuunnitelman on tarkoitus auttaa toimeksiantajaa ymmärtämään ...
Dataohjautuva markkinointiviestintäsuunnitelma Honey Cafelle
(2020)
Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma kuvitteelliselle kahvilayritykselle Honey Cafelle. Dataohjautuvan markkinointiviestintäsuunnitelman tavoitteena on ...
Klaus Haapaniemi & Co:n sosiaalisen median strategia
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Klaus Haapaniemi & Co:lle. Työssä oli tarkoituksena suunnitella yritykselle sosiaalisen median strategia vuodelle 2021. Toimeksiantaja oli pieni suomalainen tekstiili- ...
Inbound-markkinoinnin kehittämissuunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda inbound-markkinoinnin kehityssuunnitelma, jolla saadaan parempilaatuisia liidejä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Certego Oy. Käsittelen työssä, mitä inbound-markkinointi ...
Opas toimivan vaikuttajamarkkinointijulkaisun luomiseen Instagramissa
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia toimeksiantajayritykselle opas, jota se voi käyttää apunaan asiakastyöskentelyssä ja yhteistyökumppaniensa ohjeistamisessa. Tarkoituksena oli luoda ...
Digitaalisen markkinoinnin läpäisevyys kansainvälisellä korkeakoulukentällä – Case: Tampereen ammattikorkeakoulu
(2020)
Opinnäytetyössä tarkastellaan digitaalista markkinointia kansainvälisellä korkeakoulukentällä. Työn ensisijaisena tavoitteena on avata digitaalisen markkinoinnin yleistä anatomiaa sekä tutkia eri sosiaalisen median kanavien ...
Työnhakijamarkkinointi Facebookissa : Kilpailijat vs UKKO Work
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Ukko Workin sosiaalisen median työnhakijamarkkinoinnin mainonnan taso alan kilpailijoihin verrattuna Facebookissa. Tavoitteena oli löytää mahdollisia kehityskohteita ja kilpailuetuja, ...
Digimarkkinointiviestintäsuunnitelma : Toivonen Media & Entertainment
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä digimarkkinointiviestinnän suunnitelma yritykselle Toivonen Media & Entertainment. Toivonen Media & Entertainment on kirjoittajan oma, yhden ihmisen sisällöntuotantoon erikoistunut ...
Videomainonta osana yrityksen markkinointiviestintää
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia videomainontaa osana yrityksen digitaalista markkinointiviestintää sisältömarkkinoinnin, sisällöntuotannon sekä sosiaalisen median näkökulmista. Opinnäytetyö on toteutettu TwentyOne ...
Digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median uudet trendit
(2019)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää uusia trendi-ilmiöitä, joita esiintyy digimarkkinoinnissa ja sosiaalisessa mediassa. Työssä oli tarkoitus keskittyä siihen, miten digimarkkinointi ja ...