Haku
Viitteet 1-10 / 24
Työntekijäymmärryksestä kohti organisaation kehittämistä. Muotoiluetnografinen toimintatutkimus puutavarankuljetusyrityksessä.
(2020)
Tämän opinnäytetyön ytimenä on organisaation kehittämisprojekti pienelle (johtaja ja
yhdeksän työntekijää) puutavarankuljetusalan yritykselle. Lähestymistapana on
muotoiluetnografinen toimintatutkimus ja työ on tehty ...
Palvelumuotoilu ja nuorten kirjastopalvelut : Palvelumuotoiluprosessi Mukkulan kirjaston toiminnan kehittämisessä
(2020)
Tämä opinnäytetyö kuvaa Mukkulan kirjaston nuortenpalveluiden kehittämistä palvelumuotoilun menetelmin. Työ on toteutettu helmi-lokakuussa 2020. Kirjasto sijaitsee Lahdessa Mukkulan peruskoulun yhteydessä. Kirjastolla on ...
KymiRingin moottoriratakäyttäjien asiakasprofiilit
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli luoda moottoriradan käyttäjien asiakasprofiilit KymiRing Oy:lle. KymiRing on Iitissä sijaitseva uusi moottoriurheilu- ja koulutuskeskus, ainoa kansainvälisen tason moottorirata Suomessa. Tuotetuilla ...
Maaseutuyrittäjien verkostoituminen ja uusi yhteistyötapa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kolmen haminalaisen maaseutuyrittäjän verkostoituminen ja yhteistyön aloittaminen. Lisäksi työssä kehitettiin heille uusi palvelukonsepti palvelumuotoiluprosessin avulla. Opinnäyteyön ...
”ASIANTUNTIJA ON LIIKAA SIELLÄ OMASSA ASIANTUNTIJAPILVESSÄÄN”: Käyttäjäkokemuksen kehittäminen terveysalalla
(2020)
Vuonna 2019 uutiset täyttyivät terveysalaa koskevilla uutisoinneilla. Uutisoinneissa paljastui useita epäkohtia terveyspalveluyrityksissä. Toistaiseksi palvelujen kehittämisessä on painotettu palveluiden tehostamista. ...
Asiakasprofiilit asiakasymmärryksen tukena
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli koostaa toimeksiantajalle asiakasprofiilit, joiden avulla toimeksiantaja voi kehittää asiakasymmärrystään. Kasvattamalla asiakasymmärrystä voidaan palveluita ja tapahtumia kehittää vastaamaan ...
Asiakaskokemus ja palvelupolku Lappeenranta Spassa
(2019)
Tämän opinnäytteen aiheena on asiakaskokemuksen, asiakastyytyväisyyden ja palvelupolun tutkiminen Lappeenranta Spassa. Opinnäytteessä perehdyttiin ja tutkittiin asiakkaan reagointia palveluun ja sen laatuun niin teoriassa ...
Osatyökykyisen asiakkaan tarvitsema palveluohjaus työllistymiseen: Yhdessä Hyvä Ote -hankkeelle kehitetty toimintamalli osatyökykyisten tukemiseksi
(2019)
Tämän opinnäytetyön ajatuksena oli kehittää palvelumuotoilun avulla osatyökykyisille asiakkaille palveluohjausmalli. Palveluohjausmallin avulla pystyttäisiin saamaan osatyökykyisiä asiakkaita työllistymään helpommin. Työ ...
Hotellien kokouspalveluiden verkkovaraaminen B-to-B-asiakkailla
(2019)
Tämän case-tutkimuksen tavoitteena oli muodostaa kuva hotellien yhteydessä olevien kokoustilojen ja -palveluiden verkkovaraamisen tilanteesta, siihen vaikuttavista asioista sekä ottaa verkkovaraamisen mahdollisuus käyttöön ...
Intersport Jumalniemen asiakasymmärryksen lisääminen : Asiakaspersoonat kohdennetun markkinoinnin tueksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä Intersport Jumalniemen asiakasymmärrystä palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Tavoitteena oli muodostaa asiakaspersoonat, joiden avulla yrityksen on helpompi kohdentaa markkinointiaan ...